Kone šimtu tūkstančių žmonių mažiau kasdien užsuka į „Facebook“ palyginti su pernai. Savaitinė auditorija sumenko mažiau, 85 tūkstančiais.

„Labiausiai „Facebook“ palieka jaunimas – būtent 16-24 m. amžiaus auditorijos kritimas itin juntamas, dienos pasiekimas šioje amžiaus grupėje krito daugiau nei dešimtadaliu – 13,2%, savaitinis pasiekimas 9,2 proc. Taip pat 7-8 proc. mažėjimas fiksuojamas ir 25-44 m. amžiaus grupėse“, – sakė Ričardas Brazaitis, „Kantar“ media tyrimų jaunesnysis projektų vadovas.

Pasak jo, 45-64 m. auditorija „Facebook“ lankosi gana stabiliai, taip pat jis išlieka vieną didžiausią pasiekimų – 69 proc. per dieną – išlaikančių tinklų.

„Vis dėlto pastebima tendencija, jog „Facebook“ naudojamasi rečiau, ypač jau minėtame jaunimo segmente. Kasdien prisijungiančių prie „Facebook“ šioje amžiaus grupėje sumažėjo beveik penktadaliu, t.y. 18 proc.“.

Kur jie migruoja?

„Jaunimo gretose labiausiai matome „Snapchat“, taip pat „Pinterest“ bei „TikTok“ augimą (atitinkamai 8 , 9 proc. ir 3,7%), tuo tarpu 24-35 m. grupėje labiausiai auga Instagram – 8,5%.“

Tendencijos būdingos ne tik Lietuvai – jos panašios ir pasauliniu mastu.