Kaip skelbiama finansų ataskaitoje, „Ekspress Grupp“ grynasis pelnas paskutinį metų ketvirtį buvo 2,3 mln. eurų, tai yra, 1 proc. didesnis nei prieš metus, o skaičiuojant visus 2021 m. – 4,1 mln. eurų, tai yra, 61 proc. didesnis nei 2020 m. Gruodžio pabaigos duomenimis, 76 proc. visų grupės gautų pajamų sudarė pajamos iš skaitmeninės veiklos.

„Ekspress Grupp“ EBITDA (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą bei amortizaciją) paskutinį 2021 m. ketvirtį siekė 3,2 mln. eurų, 14 proc. daugiau nei prieš metus, o apibendrinant 2021 m. – 8,2 mln. eurų, tai yra, 39 proc. daugiau nei 2020 m.

Pajamų augimas yra labiausiai siejamas su aktyvia reklamos internete rinka, kuri pernai toliau augo, lyginant su tradicinėmis žiniasklaidos priemonėmis. Skaičiuojama, kad per metus Baltijos šalyse reklamos rinka internete išaugo daugiau nei 20 proc. – didelė dalis verslų toliau skaitmenizavo savo veiklas, atidarė naujus arba vystė turimus e-komercijos kanalus, tad daugiau investavo ir į reklamą internete. Reklamos užsakovams buvo reikalingi lankstūs skaitmeninės reklamos sprendimai, kuriuos gali pasiūlyti didieji naujienų portalai.

„Ekspress Grupp“ taip pat toliau augino skaitmeninių prenumeratų skaičių. 2021 m. gruodį, lyginant su laikotarpiu prieš metus, jis buvo išaugęs 62 proc. ir siekė 135 tūkst. prenumeratų. Šioje srityje didžiausias augimas buvo fiksuotas Lietuvoje ir Latvijoje. Prenumeratų augimas labiausiai siejamas su naujais prisijungusiais vartotojais, tačiau grupei taip pat pavyko prailginti vidutinę prenumeratos trukmę ir sumažinti ją nutraukiančiųjų skaičių.

2021 m. IV ketvirčio grynajam pelnui įtakos turėjo 0,4 mln. eurų vienkartinės finansinės įplaukos dėl būsimų įsipareigojimų, susijusių su bilietų pardavimo platformos pirkimo kaina ir jos tikrosios vertės koregavimu. Per 2021 metus „Ekspress Grupp“ gavo 0,41 mln. eurų vienkartinę valstybės subsidiją Latvijoje COVID-19 pandemijos poveikiui kompensuoti. Jos tikslas buvo remti bilietų pardavimo platformos veiklą tuo metu, kai renginių organizavimas per 7 mėnesius buvo apribotas. 2020 metais Estijoje ir Latvijoje vienkartinės su COVID-19 pandemija susijusios valstybės subsidijos siekė 0,9 mln.

2021 m. pabaigoje „Ekspress Grupp“ įsigijo 100 proc. „Geenius Meedia“ akcijų – šiai moderniai žiniasklaidos bendrovei priklauso 13 interneto portalų, tinklalaidė ir spausdinti žurnalai. Šio įsigijimo tikslas – pasiūlyti vartotojams daugiau kokybiško turinio, susijusio su technologijomis, verslu ir automobiliais.

Grupės valdyba, bendru sutarimu su stebėtojų taryba, pateikė siūlymą išmokėti akcininkams dividendus, skaičiuojant po 5 centus už vieną akciją. 2021 metų rudenį „Ekspress Grupp“ stebėtojų taryba patvirtino grupės dividendų politiką, pagal kurią „Ekspress Grupp“ nuo 2022 metų dividendais mokės ne mažiau kaip 30 proc. metinio pelno.