Interneto rinkos tyrimų bendrovės „Gemius“ duomenimis, 2022 rugsėjį Delfi kasdien vidutiniškai lankėsi 618 tūkst., portale „tv3.lt“ – 523 tūkst., „lrytas.lt“ – 445 tūkst., „15min.lt“ – 371 tūkst., „lrt.lt“ – 280 tūkst. realių vartotojų.

2022 m. rugsėjį Lietuvos interneto vartotojai Delfi per mėnesį vidutiniškai skyrė 2:46 val, „lrytas.lt“ – 1:34 val., „tv3.lt“ – 1:26 val, „15min.lt“ – 1:07 val, „lrt.lt“ – 1:02 val.


Vertinant apsilankymų skaičių, Delfi per 2022 m. rugsėjį surinko 47,2 mln., „lrytas.lt“ – 27 mln., „tv3.lt“ – 26 mln., „15min.lt“ – 21,4 mln.,„lrt.lt“ – 12,5 mln. apsilankymų.


Rugsėjį Delfi vartotojas portale vidutiniškai per mėnesį apsilankydavo 34 kartus, portale „lrytas.lt“ – 23 kartus, „tv3.lt“ – 21, „15min.lt“ –18, „lrt.lt“ – 11 kartų.


Delfi video turinį rugsėjo mėnesį portale žiūrėjo šiek tiek daugiau nei 2 mln. lankytojų (skaičiuojama pagal slapukus, ang. cookies), „Youtube“ video platformoje – 430 tūkst. vartotojų, „Facebook“ socialiniame tinkle – beveik 1.4 mln. vartotojų, o per „Delfi TV“ televizijos kanalą – 886 tūkst. Lietuvos gyventojų.

Skaitomiausias kiekvieną dieną naujienų portalas „Delfi“ su visa eile teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms ir skelbimų portalas „Alio.lt“ nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Adnet media“.