Interneto rinkos tyrimų bendrovės „Gemius“ duomenimis, 2021 m. gruodį Delfi kasdien vidutiniškai lankėsi 626 tūkst., portale „lrytas.lt“ – 439 tūkst., „tv3.lt“ – 430 tūkst., „15min.lt“ – 398 tūkst., „lrt.lt“ – 322 tūkst. realių vartotojų.

2021 m. gruodį Lietuvos interneto vartotojai Delfi skyrė 27 proc., „lrytas.lt“ – 13 proc., „15min.lt“ – 10 proc., „lrt.lt“ – 9 proc., „tv3.lt“ – 6 proc. viso interneto portaluose praleidžiamo laiko.

Vertinant apsilankymų skaičių, Delfi per 2021 m. gruodį surinko 42,8 mln., „lrytas.lt“ – 27,1 mln., „15min.lt“ – 21,9 mln., „tv3.lt“ – 20,1 mln., „lrt.lt“ – 13,8 mln. apsilankymų.


Delfi taip pat išsiskiria itin aukštu vartotojų lojalumu. Gruodį Delfi vartotojas portale vidutiniškai per mėnesį apsilankydavo 30 kartų, portale „lrytas.lt“ – 23 kartus, „15min.lt“ – 17, „tv3.lt“ – 16, „lrt.lt“ – 11 kartų.

Delfi video turinį gruodžio mėnesį portale žiūrėjo 1.9 mln. lankytojų (skaičiuojama pagal slapukus, ang. cookies), „Youtube“ video platformoje – 428 tūkst. vartotojų, „Facebook“ socialiniame tinkle – beveik 765 tūkst. vartotojų, o per „Delfi TV“ televizijos kanalą – daugiau nei 1 mln. Lietuvos gyventojų.

Skaitomiausias kiekvieną dieną naujienų portalas „Delfi“ su visa eile teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms ir skelbimų portalas „Alio.lt“ nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Digital Matter“.