Interneto rinkos tyrimų bendrovės „Gemius“ duomenimis, 2022 birželį Delfi kasdien vidutiniškai lankėsi 641 tūkst., portale „tv3.lt“ – 479 tūkst., „lrytas.lt“ – 436 tūkst., „15min.lt“ – 357 tūkst., „lrt.lt“ – 290 tūkst. realių vartotojų.

2022 m. birželį Lietuvos interneto vartotojai Delfi skyrė 27 proc., „lrytas.lt“ – 14 proc., „15min.lt“ – 10 proc., „tv3.lt“ – 9 proc., „lrt.lt“ – 8 proc. viso interneto portaluose praleidžiamo laiko.


Vertinant apsilankymų skaičių, Delfi per 2022 m. birželį surinko 40.3 mln., „lrytas.lt“ – 25 mln., „tv3.lt“ – 22,2 mln., „15min.lt“ – 17,5 mln.,„lrt.lt“ – 11,4 mln. apsilankymų.

Birželį Delfi vartotojas portale vidutiniškai per mėnesį apsilankydavo 29 kartus, portale „lrytas.lt“ – 21 kartą, „tv3.lt“ – 17, „15min.lt“ –14, „lrt.lt“ – 10 kartų.

Vienas vartotojas vidutiniškai portale Delfi kasdien praleido 11 minučių, „lrytas.lt“ – 8 minutes, „15min.lt“ ir „lrt.lt“ – po 7, „tv3.lt“ – 5 minutes.

Delfi video turinį birželio mėnesį portale žiūrėjo beveik 2 mln. lankytojų (skaičiuojama pagal slapukus, ang. cookies), „Youtube“ video platformoje – 500 tūkst. vartotojų, „Facebook“ socialiniame tinkle – šiek tiek daugiau nei 1 mln. vartotojų, o per „Delfi TV“ televizijos kanalą – 822 tūkst. Lietuvos gyventojų.

Interneto rinką tirianti „Gemius“ nuo šių metų liepos 1 d. pakeitė savo tyrimo metodologiją – „Overnight“ metodologiją, pagal kurią buvo gauti birželio duomenys, keičia „Constant Panel“, kuri leis matyti, kaip auga kiekvienos svetainės auditorija per pasirinktą laikotarpį (angl. reach building) bei analizuoti bet kokio pasirinkto laikotarpio iki 92 kalendorinių dienų (angl. custom period) agreguotus duomenis ir bendrą realių vartotojų skaičių su persidengimais tarp dienų ir platformų. Taip pat bus galima analizuoti demografinius duomenis, stebėti pasiekiamumą ir apsilankymų dažnumą.

Skaitomiausias kiekvieną dieną naujienų portalas „Delfi“ su visa eile teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms ir skelbimų portalas „Alio.lt“ nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Adnet media“.