2022 metų balandį Delfi išlaikė užtikrintą lyderystę tarp Lietuvos naujienų portalų pagal visus rodiklius: vidutinę dienos auditoriją, praleidžiamą laiką, apsilankymų skaičių. Interneto vartotojai Delfi naujienų portale praleido daugiau nei dvigubai daugiau laiko nei pas artimiausią konkurentą.

Interneto rinkos tyrimų bendrovės „Gemius“ duomenimis, 2022 balandį Delfi kasdien vidutiniškai lankėsi 670 tūkst., portale „tv3.lt“ – 492 tūkst., „lrytas.lt“ – 443 tūkst., „15min.lt“ – 369 tūkst., „lrt.lt“ – 345 tūkst. realių vartotojų.


2022 m. balandį Lietuvos interneto vartotojai Delfi skyrė 30 proc., „lrytas.lt“ – 13 proc., „15min.lt“ – 10 proc., „lrt.lt“ – 10 proc., „tv3.lt“ – 9 proc. viso interneto portaluose praleidžiamo laiko.



Vertinant apsilankymų skaičių, Delfi per 2022 m. balandį surinko 47 mln., „lrytas.lt“ – 28 mln., „tv3.lt“ – 24 mln., „15min.lt“ – 19 mln.,„lrt.lt“ – 15 mln. apsilankymų.

Balandį Delfi vartotojas portale vidutiniškai per mėnesį apsilankydavo 33 kartus, portale „lrytas.lt“ – 24 kartus, „tv3.lt“ – 19, „15min.lt“ –15, „lrt.lt“ – 13 kartų.

Delfi video turinį balandžio mėnesį portale žiūrėjo šiek tiek daugiau nei 2.2 mln. lankytojų (skaičiuojama pagal slapukus, ang. cookies), „Youtube“ video platformoje – beveik 404 tūkst. vartotojų, „Facebook“ socialiniame tinkle – 921 tūkst. vartotojų, o per „Delfi TV“ televizijos kanalą – daugiau nei 1 mln. Lietuvos gyventojų.

Skaitomiausias kiekvieną dieną naujienų portalas „Delfi“ su visa eile teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms ir skelbimų portalas „Alio.lt“ nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Digital Matter“.

M360