Portalas „Digiday“ rašo, kad remiantis „Fluent“ atliktais duomenimis, 69 proc. apklausoje dalyvavusių suaugusių JAV gyventojų, reklamas „Snapchat“ praleidžia visada arba dažnai. Tarp jaunos, 18-24 m. auditorijos, kurioje šis socialinis tinklas stipriausias, skaičiai dar didesni, 80 proc., taigi šių vartotojų beveik neįmanoma pasiekti. Nors reklamos kituose socialiniuose tinkluose taip pat dažnai yra praleidžiamos, visgi, šie skaičiai itin dideli ir turintys suneraminti žmones, atsakingus už „Snapchat“ reklamos pardavimus ir tuos, kurie nusprendė šiame tinkle reklamuotis.

Tyrimas taip pat parodė, kad „Snapchat“ vartotojai neseka beveik jokių žiniasklaidos priemonių ar prekės ženklų. Jiems šis tinklas skirtas išimtinai bendravimui su draugais, o išimtys daromos nebent įžymybių profiliams, kurie „Snapchat“ dar susirenka auditoriją. Be to, čia ne vieta ir rimtam turiniui: „Snapchat“ vartotojai nori geros nuotaikos ir pramogų. Tad jei visgi labai norite reklamuotis šiame tinkle, norint tai daryti efektyviai, reikia gerai pasukti galvas, kaip organiškai įsilieti į čia esantį turinį, kad vartotojai jo iškart neatmestų kaip nenorimos reklamos.