„Kalbant apie „Lidl“ ir Sabą, ir jų siaubingą komunikaciją. Nepamenu, kada liaudies laukiamas (?) prekės ženklas su neadekvatesne reklama ateidinėjo", – T. Ramanausko įrašą feisbuke cituoja DELFI Veidai.

T. Ramanauskas feisbuke vardina argumentus, kodėl pasirinkta komunikacija jam atrodo neadekvati.

1. Pradėkime nuo šūkio „Taip gyventi verta“. Gyventi valgant iš dėžių? Ar apsiperkant maisto be džiaugsmo? Tarkime, gyventi verta keliaujant po egzotines šalis, bet kaip čia siejasi su bevardžiais konservais? Su tokiu šūkiu net „Harrods“ maisto skyrius nedrąsiai jaustųsi.

2. „Atkeliauja kai kas įspūdingo“ sako jie mums. Jūs juokaujate, ar tiesiog netyčia išplatinote Afganistano periferijai skirtą medžiagą? Mieli „Lidl“, galbūt jums yra tekę girdėti, kad Lietuvoje prekybos centrai yra senos naujienos, turime jų ir pigių, ir brangių, ir tvarkingų, ir baisių? Jau daug metų mums jie nebedaro jokio įspūdžio. Ką jūs su savo parduotuve-sandėliu turite mintyje?

3. TV klipe žmonės, pavyzdžiui, Katedros aikštėje, žiūri į Kažką Pribloškiančio, kaip kad reklamose būna. Atrodytų, kad savivaldybė ką tik pristatė dirbtiniu intelektu prisotintą humanoidą, kuris pakeis policiją. Bet ne, gražūs žmonės senamiestyje žiūri į kažką įspūdingesnio – „Lidl“ parduotuvę Fabijoniškėse.

4. Na ir Sabonis. Spėju tokį strateginį komunikacijos posėdį: „Mes esame pigus nelietuviškas (blogiau nei nelietuviškas – lenkiškas) maistas šalyje, kurioje vietinis maistas yra karalius. Kaip mums apsimesti, kad esame savi?“
„Sabas“.
„Bet tai o kaip jis siejasi su „Lidl“ vertybėmis?“
„Sabas!“
„Bet kiekvienas Lietuvoje žino, kad Sabonis nepirktų „Lidl“, jei jam nemokėtume.“
„Sabas!!“
„Bet krepšininkas Sabonis nėra joks autoritetas maisto parduotuvėse!“ (Rėkia ir spjaudosi)
„Sabas! Sabas! Sabas!“

Man atrodo, kad visa tai turi adaptacijos pelėsio prieskonį. Kitų rinkų sabus keičia vietiniu, o visa kita – kaip nors, žmonės gi durni, be to, VISI laukia „Lidl“ kaip mesijaus, nors lyg ir turime vietinių lidlų į valias. „Lidl“ galėtų papirkti nuoširdumu, kurio prekybos centrų reklamoje trūksta, tačiau bando įtikinti, kuo patikėti neįmanoma – kad jie yra Įspūdingi.