Kūrybininkų indulgencijos: kodėl reklamos apdovanojimuose kyla jausmas, kad ne ten pataikei
Gruodžio pradžioje įvyko bene paskutinis metuose reklamos festivalis. ADCE (Art Directors Club of Europe) apdovanojo kūrybiškiausius Europos agentūrų projektus. Oficialioje svetainėje rasite pilną nugalėtojų sąrašą ir keistą jausmą, kad ne ten pataikėt. Gimdos istorijos, biblioteka be cenzūros, nauja gyvūnų rūšis Eurythenes Plasticus, vėliavose tirpstantys ledynai, vykdantis fotosintezę lietpaltis, lytį keičianti vienuolė Frančeska, lyčių skirtumas visuomenėje, prietaisai sergantiems amiotrofine skleroze...
Matyt, prisišnekėjau. Sakiau, kad keisti pasaulį yra vienintelis tinkamas darbas suaugusiam reklamos kūrėjui ir štai. Dar patikrinu, ar nėra kokio nors kategorijų filtro. Galbūt man meta tik socialinius ir nepelno siekiančių organizacijų kategorijos projektus? Ne, tai labiausiai apdovanoti praėjusių metų darbai.