Nors šiuo metu paieškos rezultatai jau matomi kitokie, „Maxima“ atstovai patvirtina, kad taip tikrai buvo ir neslepia, kad tai – ne klaida, o jų rinkodaros strategijos dalis. „Mes iš tiesų naudojamės reklama paieškos sistemoje „Google“ ir ši reklama rodoma pagal raktažodžius, kurie susiję su mūsų verslu, akcijomis, pasiūlymais, kitomis naujienomis, tarp jų papuola ir konkurentų raktažodžiai. Reklamos penktadienio vakarą nebematote dėl to, kad šiai dienai numatytas parodymų skaičius jau buvo peržiūrėtas. Vykdydami savo veiklą griežtai laikomės šalyje galiojančių įstatymų ir teisės aktų, taigi ir tikslinė reklama paieškos sistemoje, žinoma, yra teisėta. Tokia praktika yra taikoma daugybės prekės ženklų tiek Lietuvoje, tiek užsienyje“, – sako prekybos tinklo „Maxima“ rinkodaros vadovė Kristina Mažeikytė.

Kaip Jūs manote, ar teisingas toks konkurencijos internete būdas?