Maži pakeitimai daro didelę įtaką

Pirmas „Google“ pastebėjimas yra tas, jog dažnai maži pakeitimai daro didelę įtaką didesnėms svetainėms – rezultatai atsispindi paieškos rezultatų pozicijose. „Google“ siekė pagerinti vieną iš savo 7000 svetainių – „Google My Business“ rinkodaros svetainę – ir pademonstravo, kad prie jų XML svetainės žemėlapio pridedant „Canonical“ nuorodas, hreflang žymą bei tobulinant metaduomenis galima suteikti akivaizdžių teigiamų organinės paieškos rezultatų. Žinoma, kiekvienas žingsnis buvo atliekamas palaipsniui, o ne visi iš karto.

Priimkite pokyčius. „Google“ svetainių valdytojams rekomenduoja nebijoti daryti pokyčių ir skatina jais pasinaudoti. Dėl šių priežasčių „Google“ suteikė pasauliui du projektus: „AMP“ (Accelerated Mobile Pages) bei „Progressive Web Apps“ kaip pavyzdžius, kokius pakeitimus turėtų perimti visi, valdantys svetaines „Google“.

„Google“ taip pat pastebėjo, kad kuo daugiau prie šių pokyčių dirbama ir su jais eksperimentuojama, tuo geresni SEO rezultatai. Taip pat jie pranešė, jog ištaisė klaidas, pasitaikydavusias „Google Search Control“ įrankyje, įtvirtino struktūrizuotus duomenis bei pridėjo AMP prie „Think with Google“ svetainės. Tai ne tik padėjo padidinti matomumą (angl. impressions) net 200 procentų, bet ir pagerino svetainės turinį, kuris, specialistų teigimu, puslapio matomumą kiekvieną dieną padidino dar papildomu tūkstančiu.

Konsoliduokite. Paskutinius kelerius metus dauguma SEO specialistų laikėsi taisyklės „mažiau yra daugiau“. Tai reiškia, kad dažnai turint mažesnį kiekį, bet aukštos kokybės svetainių ir puslapių, galima sėkmingiau dirbti su SEO. „Google“ specialistai sako, jog šis metodas jiems puikiai veikia ir jie toliau dirba konsoliduodami savo svetaines. Be to, jie tvirtina, jog rado daug beveik vienas kito turinį atkartojančių vidinių svetainių.

Besidubliuojančios svetainės ne tik klaidina lankytojus, bet ir paieškos sistemas. „Google“ pataria, jog geriau sukurti vieną kokybiško turinio svetainę nei valdyti kelias mikrosvetaines – tai geras būdas einant laikui paskatinti organinės paieškos augimą.

Kaip pavyzdį „Google“ pateikė savo svetainės „Google Retail“ atvejį. „Google“ šešias senas svetaines sujungė į vieną ir konsolidavo turinį. Ši nauja svetainė padvigubino „Call-to-Action“ ir „Click-trough“ paspaudimų rodiklį bei 64 procentais padidino organinį srautą.

Kodėl tai svarbu. Visos įmonės, netgi didelės paieškos sistemos, turi rūpintis savo SEO. Šiame retame „Google“ įraše „Google“ dalijasi kai kuriais atvejais, kaip kai kurios SEO strategijos padėjo jiems sėkmingai atlikti organinio srauto tobulinimus. „Google“ taip pat rekomendavo patikrinti jų „SEO paleidimo vadovą“ (angl. SEO starter guide), kuris padės jums kuo efektyviau išnaudoti SEO potencialą.