Kompanijos atstovai teigia, kad jis sukurtas atsižvelgiant į augantį klientų ratą, kuriam įmonė siūlo vis daugiau mobilumo prekių ir paslaugų. Naujo tipo dizainas yra aiškus tiek skaitmeniniu, tiek ir fiziniu formatu.

„Naujas vizualinis kompanijos identitetas sukurtas remiantis paprastumu ir keturiais kertiniais principais: mąstymu apie ateitį, mobilumu, dar aukštesne kokybe ir ypatingu nuoseklumu, apimančiu visus verslo padalinius ir kompanijos prekės ženklus. Nuo dabar „Toyota“ logotipas yra paprasto dvimačio dizaino, jame neliko gamintojo užrašo, kadangi prekės ženklas yra puikiai žinomas visoje Europoje. Dizainas perteikia paprastumą, skaidrumą ir šiuolaikiškumą, yra puikiai pritaikytas tiek skaitmeninei erdvei, tiek ir realių ženklų gamybai. Naujasis logotipas žymės visą informacinę gamintojo medžiagą, tačiau dabartinis ir toliau bus naudojamas automobiliams. Naujas vizualinis identitetas yra pritaikytas tiek internetinei, tiek ir įprastai aplinkai, skatina atvirą ir patrauklų santykį su klientais. Jis žymi dar intensyvesnį pasirengimą skaitmeninei veiklai, kadangi gamintojas Europoje ir toliau plečia prekybą internetu“ , – skelbiama pranešime.