Pernai šis titulas atiteko tuometinei „IKI Lietuva“ komunikacijos vadovei, dabar einančiai naujienų portalo „Delfi“ rinkodaros ir komunikacijos vadovės pareigas Vaidai Budrienei. Šiais metais ji yra viena iš „Metų komunikatoriaus (-ės)“ rinkimų komisijos narių.

Ji atskleidžia, jog vertindama šių metų dalyvių paraiškas atsižvelgs į organizacijų, kuriose komunikatorius yra dirbęs, komunikacinius, įvaizdžio pasiekimus.

„Manau, mūsų profesijos siekis yra ne pačiam tapti žvaigžde, o žvaigždėmis padaryti įmones ar organizacijas. Pagrindinis gero komunikatoriaus tikslas, kad įmonė, kuriai dirbi, būtų pastebėta, eitų į priekį ir lenktų konkurentus. O to pasiekus reikia neužmigti ant laurų ir nepamiršti, jog esi įmonės dalis, o ne pati įmonė“, – tvirtina V. Budrienė.

Ji tęsia, jog užmigti ant laurų bijo ir pati: „Pernai iškovotas „Metų komunikatorės“ titulas – pirmasis mano profesinis apdovanojimas. Nors asmeniškai ypatingas, pasidžiaugiau juo vos porą dienų, o dabar jis tarsi variklis skatina judėti toliau ir nesustoti.“

Komunikacijos ekspertė prisipažįsta, jog pildyti paraišką apie save gali būti šiek tiek keista, nes dažniausiai komunikatoriai kalba apie kitus, tačiau dalyvauti tikrai verta. „Tai jūsų profesinis įvertinimas. Ir vienintelis toks Lietuvoje. Taigi, išdrįskite ir dalyvaukite – jei nepasiseks šiais metais, pasiseks kitais. Jeigu manote, kad esate to vertas – tikrai tik pirmyn“, – ragina V. Budrienė.

Tradicija sėkmingai tęsiasi

Lietuvos komunikacijos asociacijos (LTKA) Tarybos narė, viena iš „PR Impact Awards“ organizatorių Akvilė Adomaitytė džiaugiasi, jog tradicija kasmet rinkti „Metų komunikatorių (-ę)“, sėkmingai tęsiasi bei sulaukia vis didesnio susidomėjimo.

„Komunikacijos žmonės vis labiau vertinami, o jų darbai vis labiau pastebimi. Šie rinkimai – tai dar viena proga pasidžiaugti savo ir kartu su komanda nuveiktais darbais ir įgyvendintais projektais. Neabejoju, jog jų autoriai nusipelnė tinkamo dėmesio, todėl kviečiu ne tik drąsiai teikti paraiškas patiems, bet kartu paskatinti nedrąsų kolegą, kuris, jūsų manymu, nusipelnė „Metų komunikatoriaus (-ės)“ titulo“, – kviečia A. Adomaitytė.

Ji pažymi, jog vienas iš svarbiausių šių rinkimų kriterijų – objektyvumas, todėl žiniasklaidos bendrovė „Mediaskopas“ kaip ir kasmet pateiks kandidato ir jo atstovaujamos įmonės matomumo dinamikos analizės duomenis, į kuriuos bus atsižvelgiama vertinant kandidato pateiktą paraišką.

Rinkimų eiga

Konkurso tvarka išlieka nepakitusi, jis vyks dviem etapais: speciali „Metų komunikatoriaus (-ės) 2024“ komisija, kurią sudaro komunikacijos profesionalai ir žurnalistai, įvertinusi kandidatų paraiškas, atrinks finalininkus viešam balsavimui naujienų portale Delfi, M360. Nugalėtojas bus išrinktas susumavus komisijos ir publikos balsus bei įvertinus žiniasklaidos bendrovės „Mediaskopas“ pateiktus kandidato ir jo atstovaujamos įmonės matomumo spaudoje analizės duomenis.

Komisiją šiemet sudaro 15 narių – žiniasklaidos atstovų ir komunikacijos profesionalų. „Metų komunikatoriaus (-ės)“ rinkimų pirmininkas – žurnalistas ir prodiuseris Edmundas Jakilaitis. Nugalėtoją šiemet taip pat rinks šie žiniasklaidos atstovai: Rūta Balčiūnienė, „Verslo žinių“ rinkodaros, komunikacijos medijų aktualijų korespondentė, Darius Matas, LRT radijo laidų vedėjas, Edgaras Savickas, LRT.lt verslo redaktorius, Jūratė Žuolytė, M360 ir DELFI Kultūra redaktorė.

Komisijoje ir žiniasklaidos analizės bendrovės „Mediaskopas“ analizės ir duomenų sprendimų vadovė Vilūnė Kairienė bei 9 komunikacijos profesionalai: Vaida Budrienė, „Delfi“ rinkodaros ir komunikacijos vadovė, Neringa Čeponė, laisvai samdoma marketingo vadovė ir LiMA valdybos narė, Laura Dabulytė, RsV agentūros „Budinti komunikacija“ įkūrėja, Artūras Jonkus, komunikacijos agentūros „Agency 1323“ vadovas ir Komunikacijos industrijos asociacijos KIA tarybos narys, Luka Lesauskaitė, Lietuvos Raudonojo Kryžiaus komunikacijos vadovė, Juozas Ruzgys, VšĮ „Bernardinai.lt“ direktorius ir LTKA tarybos narys, Raminta Stanaitytė-Česnulienė, INSYNERGY4 strateginio valdymo partnerė, strategijos ir komunikacijos konsultantė, Indrė Vareikytė, komunikacijos ekspertė, Lina Venskaitytė, nepriklausoma komunikacijos konsultantė.

Paraiškų teikimas – iki gegužės 2 d.

Paraiškas teikti ir dalyvauti „Metų komunikatoriaus (-ės)“ rinkimuose galima „PR Impact Awards“ interneto svetainėje www.primpactawards.com iki gegužės 2 d. 23:59 val., užpildant pateiktą nesudėtingą formą. Kandidatas paraiškos teikimo metu turi būti atsakingas už organizacijos komunikacijos veiklos rezultatus nuo 2023 m. birželio iki 2024 m. gegužės.

Šių metų nugalėtojas bus paskelbtas birželio 7 d. vyksiančiame renginyje „PR Impact Awards 2024“, kurio tema – „Krizės ištinka penktadieniais: komunikacijos vaidmuo neapibrėžtumo pasaulyje“. Konferencijoje įvairių sričių ekspertai aptars reikšmingiausius metų įvykius, pasitikėjimo ir reputacijos svarbą krizių pasaulyje, besikeičiantį komunikatoriaus vaidmenį bei kaip naujos technologijos ir įrankiai keičia komunikaciją.

Bilietus į renginį jau galima įsigyti „PR Impact Awards“ interneto svetainėje.

Konferenciją ir geriausių komunikacijos projektų apdovanojimus „PR Impact Awards“ jau 11-tą kartą organizuoja Lietuvos komunikacijos asociacija (LTKA) kartu su Komunikacijos industrijos asociacija (KIA). Renginio partneriai – žiniasklaidos analizės bendrovė „Mediaskopas“, rinkodaros ir komunikacijos naujienų portalas „M360“ ir sociologinių tyrimų bendrovė „Spinter tyrimai“. Daugiau informacijos www.primpactawards.com.