Klausytojai pasigedo radijo stoties „A2”

 (15)
Į DELFI redakciją kreipėsi skaitytojas, pasigedęs radijo stoties „A2”. Radijo stoties atstovai teigia, kad tai – tik techniniai nesklandumai ir po kelių dienų radijo stotis vėl bus girdima.
© Vida Press

Radijo stoties interneto puslapyje skelbiamas atsiprašymas, kad šiuo metu radijo programa dėl techninių kliūčių netransliuojama. Paskambinus informacijos telefonu atsiliepęs vyriškis nenorėjo prisistatyti, bet patikino, kad po kelių dienų programa vėl bus girdima eteryje.

„Rekvizitai.lt“ duomenimis bendrovėje „Vydas“, kuriai priklauso radijo stotis „A2”, šiuo metu dirba 2 darbuotojai. Bendrovė skolinga „Sodrai“ 7116,74 eurų. Radijo stotis „A2” Vilniuje veikia 20 metų, didžiąją jos programos dalį sudaro skaitomos skaitytojų atsiųstos skelbimų žinutės.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Medija

LNK žinių tarnybai vadovauja L. Krisiūnaitė (10)

LNK televizijos žinių tarnybai, rengiančiai tiesiogines 18.30 val. ir 21.30 val. naujienų laidas bei 16. 30 val. programą „Labas vakaras, Lietuva“ vadovauja Ligita Krisiūnaitė.

Stabdomas savaitraščio „Veidas“ spausdinimas (11)

Savaitraštis „Veidas“ stabdo leidinio spausdinimą ir žada vystyti interneto portalą.

Finansų ministerijos komunikacijai vadovaus K. Malevskienė

Finansų ministerijos viešųjų ryšių skyriui nuo pirmadienio vadovauti pradeda komunikacijos konsultantė Kristina Malevskienė.

Lėšų skirstymą už tuščias laikmenas norima perduoti R. Skaisgirio vadovaujamai asociacijai (38)

Kultūros ministerija užsimojo keisti kompensacinio atlyginimo skirstymo bei išmokėjimo administratorių – mokėti išmokas kūrėjams už audiovizualinius kūrinius iš vadinamųjų tuščių laikmenų mokesčių lėšų norima patikėti vien audiovizualinių kūrinių autorių teisių asociacijai AVAKA, rašo „Lietuvos žinios“.

Tūkstančiams klientų – nelegali televizija (90)

Klaipėdoje registruota bendrovė kelerius metus savo klientams už papildomą abonentinį mokestį teikė televizijos retransliavimo paslaugas, nors leidimo tam neturėjo, rašoma Finansinių nusikaltimų tyrimų tarnybos pranešime spaudai (FNTT).