Remiantis tyrimo duomenimis, vartotojai vis labiau yra linkę blokuoti reklamą tiek kompiuteriuose, tiek mobiliuosiuose telefonuose. Ši tendencija yrač ryški kylančiose rinkose kaip Kinija, Indija ir Pakistanas. Šiose šalyse reklamas mobiliuosiuose telefonuose blokuoja du trečdaliai vartotojų. Europoje ir Amerikoje reklama blokuojama kur kas rečiau. Palyginimui, Amerikoje šis skaičius siekia vos 2 procentus.

„Tyrimo rezultatai išties nustebino, nes mes, gyvendami Vakaruose, dažnai net nenutuokiame, kas vyksta besivystančiose šalyse. Tai tik laiko klausimas, kada reklamos blokavimas mobiliuosiuose telefonuose įsitvirtins ir Vakarų šalyse“, - tyrimą komentavo „PageFair“ generalinis direktorius Seanas Blachfieldas.

Tyrimo duomenimis šiuo metu reklamą mobiliuosiuose telefonuose naudoja apie 419 milijonų žmonių, tai yra, apie 22 proc. visų išmaniųjų telefonų savininkų.

Kinijoje reklamą mobiliuosiuose telefonuose blokuoja 159 milijonai vartotojų, Indijoje - 122 milijonai, Europoje ir Šiaurės Amerikoje - 14 milijonų vartotojų.