Šiandien jau sunku atsakyti į klausimą, kas ir kiek mūsų asmeninių duomenų naudoja, fiksuoja įvairius mūsų veiksmus internete, kiek įvairių komunikacijos žinučių mus atakuoja vienu metu.

O jei esate šiek tiek cinikai, tai turėtumėte netikėti jokiais atsitiktiniais prekės ženklų atsiradimais asmeninėse nuotraukose, vaizdo įrašuose. Tas nuolatinis ir nevaldomas srautas iššaukia naujas tendencijas pasaulyje – atsijungimas nuo technologijų bent trumpam, pabėgimas iš miesto, iš free wi-fi zonų, nuo išmaniųjų telefonų.

O prie ko čia žurnalai? Vartotojai spausdintus žurnalus vertina kaip atsipalaidavimo priemonę, kuriai skiria dėmesį sau patogiu laiku, tarsi pabėgdami nuo nuolatinio prisijungimo būsenos. Tyrimo THE FUTURE OF LITHUANIA duomenimis, 47% respondentų sutinka, kad žurnalai jiems kaip atsipalaidavimas; mėgsta juos skaityti laisvu laiku. Žurnalai išlieka tokia komunikacijos priemone, kuriai reikia skirti laiko, todėl ir jiems skiriamas dėmesys išskirtinis – daugiau įsitraukimo, daugiau pasitikėjimo, daugiau alternatyvos technologijoms.

Žinoma, vartotojų noras atsijungti neišlaikys žurnalo tiražų, juk tai padaryti galime ir SPA. O gal greitai mūsų namuose bus kambariai, kurie specialiai sukurti tam – be interneto ryšio ir komunikacijos priemonių? Ir iš žurnalų skaitytojai nereikalauja operatyvumo, karštų naujienų: esminis kriterijus, tai – kokybė. Skaitytojai kelia aukštus reikalavimus žurnalų turiniui – 28% respondentų to tikrai tikisi. Yra ir kitas reikalavimas atsijungimui – pramoginis, linksmas turinys, kurio tikisi 23% respondentų.

Aukšti reikalavimai gali būti taikomi ir spausdinimo kokybei, dizainui, todėl vis labiau akis krypsta į tokius žurnalus, kuriuos malonu liesti, malonu į juos žiūrėti, net nebūtina skaityti. 20% tyrimo dalyvių teigia, kad jie tiesiog pasižiūri žurnalą - perverčia, peržiūri nuotraukas. Gal todėl tokios kategorijos ir jų prekės ženklai, kur ypač svarbu grožis, dizainas, išvaizda, ir nesvarsto komunikacijos spaudoje atsisakymo.

Grįžtant prie atsijungimo, gal vertėtų ir pačiai padaryti eksperimentą ir vieną savaitgalį nenaudoti interneto? Nenoriu viešai prisižadėti, bet būtų įdomu, kiek kartų nevalingai čiupčiau savo telefoną.

OMD. THE FUTURE OF LITHUANIA, 2015.

M360


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją