Vaistinių tinklas Lietuvoje „Eurovaistinė“ skelbia pradėjęs šventinę prekybą. Įmonės reklamos veidu vėl pasirinktas bendrovės darbuotojas. Šį kartą smagiai tarp kalėdinių dovanų idėjų sukasi vaistininkas Petras.

Kampaniją lydintis šūkis „Gerą savijautą dovanoti gera!“, „Eurovaistinės“ valdybos pirmininkė Ingrida Damulienė teigimu, tik dar kartą įrodo, kad šių metų vaistinės komunikacijos akcentas – vaistinių darbuotojai.

„Norime pabrėžti vaistinės darbuotojų profesionalumą, begalinį atsidavimą darbui, mokėjimą patarti, palinkėti, o pakuojant dovaną savo rankomis pridėti ir meilės tai dovanai, kurią klientas padės po eglute ar įteiks savo artimajam. Betarpiškas žmogiškas bendravimas, kuriuo kolegos kasdien džiugina mūsų klientus, šių metų kalėdinėje kampanijoje virto kruopštumo, nuoširdumo ir draugiškumo simboliu – rankomis. Visos „Eurovaistinės“ dovanos atrinktos ir sudėliotos mūsų profesionalų rankomis tam, kad pasiektų jų artimuosius nepriekaištingos kokybės, linkinčios jaustis gerai ir būtent tokios, kokių jie nori“, - idėją pristato Ingrida Damulienė.

Reklamos sumanytojai – įmonė „McCann Vilnius“. Kūrybos vadovas Mantas Velykis sako, kad reklama padės pajusti švenčių nuotaiką.

„Jau daugiau nei pusę metų kurdami „Eurovaistinės“ reklamas daug bendraujame su vaistininkais, kartu ieškome atsakymų į pirkėjų klausimus. Todėl labai natūralu, kad ir šventinėje kampanijoje juos ir jų darbą norėjome paversti reklamos herojais. Taip vienu pagrindinių herojų tapo ir visų pamėgtas Trakų Vokės vaistininkas Petras, ir dar keli vaistininkai, kurie sukosi aikštelėje. Tikime, jog reklama padės pajusti švenčių nuotaiką ir dar kartą įvertinti dovanų sąrašą, nes sena tiesa, kad sveikata – didžiausia dovana, šiuo metu yra kaip niekad tiksli“, - sako M. Velykis.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją