Po poros savaičių JAV vyks svarbiausias metų sporto renginys – Nacionalinės futbolo lygos finalo varžybos „Super Bowl“. Žiūrimiausia visų laikų televizijos programa tampa ir didžiuliu įvykiu reklamų mėgėjams, nes didžiausios kompanijos, negailėdamos milijoninių biudžetų, šiam renginiui skiria visas jėgas.

„Skittles“ šiemet nusprendė pristatyti savo reklamą viešai nelaukdama pačių varžybų. Pusės minutės reklaminiame klipe pasakojama miela istorija, kai įsimylėjęs paauglys mėto į savo simpatijos langą saldainius, tikėdamasis taip ją prisikviesti. Tačiau, pasirodo, problema tikrai nėra ta, kad ji tų saldainių būtų nepastebėjusi...

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją