Portalas „Adweek" primena, kad nors šiais laikais plušėjimas dėl dailių kūno formų yra visuotinai įprastas reiškinys, taip buvo toli gražu ne visada. Treniruotės sporto klubuose, aerobika ar jogos užsiėmimai labiausiai išpopuliarėjo 1970-1980 m., kai susikūrė ir staigiai išpopuliarėjo visa ši industrija.

Naujoje reklaminėje kampanijoje, skirtoje „Samsung`s Galaxy S7“ ir „Gear Fit2“ išmaniajam laikrodžiui, į tokį sportą žiūrima kitu kampu. Juk jei gerai pagalvojame, negi ne keista žmonėms susirinkti bendroje erdvėje ir versti save atlikti fiziškai nepatogius dalykus, siekiant pagerinti išvaizdą ir sveikatą?

Šią kampaniją kurdama agentūra „Wieden + Kennedy“ atsižvelgė ir į tai, kad sausio pradžia – populiariausias laikas sporto salėse, kai žmonės suguža pildyti naujametinių pažadų.

„Adweek" pastebi, kad iš dalies tai primena kitą tos pačios agentūros prieš kelerius metus įgyvendintą kampaniją „Tai ne beprotiška, tai – sportas“ (It`s Not Crazy, It`s Sports“), kurtą sporto naujienoms skirtam kanalui ESPN.