Jungtinės Karalystės prekybos tinklo „Sainsbury`s” reklama sulaukė daugybės liaupsių, kol apie neatitikimą tarp jos ir prekybos tinklo realybės nepradėjo kalbėti jo darbuotojai.

Šių metų „Sainsbury`s” kalėdinė reklama pasakoja istoriją, apie dėl savo šeimos nuolat sunkiai dirbantį vyrą, kuriam niekaip nesiseka išbalansuoti tarp darbo ir laiko šeimai. Net artėjant Kalėdoms darbų tiek, kad jis niekaip negali rasti pakankamai laiko pabūti su savo artimaisiais… Galiausiai jis randa išeitį: sukuria savęs kloną, kurį palieka darbe, o pats mėgaujasi šventėmis namuose. Viso šio siužeto fone skamba muzika su pagrindine mintimi „The Greatest Gift is Me” (Geriausia dovana esu aš).

Gražu, jautru, sentimentalu… Tačiau ši reklama pradėta vertinti visai kitaip, kai vienas iš „Sainsbury`s” darbuotojų socialiniame tinkle „Twitter” pasiskundė, kad kodėl tuomet jam reikės dirbti per Kalėdas. Netrukus prie jo prisijungė ir daugiau šio tinklo darbuotojų, besidalinančių panašiomis mintimis. Jungtinėje Karalystėje pradėjo plisti peticija už tai, kad prekybos tinklai šventėms būtų uždaryti, ir ją jau pasirašė daugiau nei 200 tūkstančių žmonių. Tad „Sainsbury`s” tenka ne džiaugtis gražios kalėdinės reklamos rezultatais, o spręsti rimtą komunikacijos krizę.

Žinoma, nuomonės šia jautria tema labai išsiskiria. Pavyzdžiui, Charlotte Gill „The Independent” nuomonių skiltyje rašo, kad nors darbas per Kalėdas ir nedžiugina nė vieno, visgi uždaryti prekybos centrų negalima, nes ekonominiai nuostoliai atneštų kur kas daugiau problemų. Ji pabrėžia, kad tomis dienomis labai išauga paklausa, be to, didelė dalis prekių būna nuperkama turistų, kurie atvyksta tik porai dienų, tad jiems nepasiūlius galimybių apsipirkti pinigai būtų tiesiog prarasti. „Galiausiai viskas baigtųsi kita peticija, kurioje būtų prašoma grąžinti mūsų parduotuves”, – rašo ji.

O kurią nuomonę palaikote Jūs?

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją