Prekybos tinklas „H&M“ pristatė pirmąsias legendinio fotomenininko Jean-Paul Goude sukurtas „Kenzo x H&M“ kampanijos nuotraukas, kuriose pasirodo muzikantas Chance The Rapper, modelis Iman bei reperė Suboi.

Kampanijos veidai – septynios pasaulinio pripažinimo sulaukę mados, muzikos ir meno sričių asmenybės bei aktyvistai, o pirmuosius kolekcijos derinius atskleidžia šios kampanijos ambasadoriai Chance, Iman bei Suboi. Kurdamas šią kampaniją, J.P. Goude naudojo savo žymų rankų darbo metodą, kai nuotraukos sukarpomos bei sudedamos iš naujo, taip atskleisdamas kolekcijos spalvingą charakteristiką.

Reklamos kampanijoje – legendinio fotomenininko J.P. Goude darbai
© J.P.Goude nuotr.
Reklamos kampanijoje – legendinio fotomenininko J.P. Goude darbai
© J.P.Goude nuotr.

Kartu su pirmosiomis kampanijos nuotraukomis pristatomi ir trys švedų režisieriaus Max Vitali kurti vaizdo klipai, kuriuose – interviu su Chance, Iman bei Suboi.

Pilna „Kenzo x H&M“ kampanija debiutuos spalio 17 dieną, o joje pasirodys ir kiti kolekcijos ambasadoriai: Rosario Dawson, Ryuichi Sakamoto, Chloë Sevigny bei Xiuhtezcatl Martinez.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją