Agentūra „New!“, gavusi užduotį sukurti alaus reklamą Baltarusijos rinkai, susidūrė su iššūkiu – joje negali būti jokių žmonių. Taip gimė, kaip juokauja agentūros atstovai, reklama-poltergeistas.

„Pristatome Baltarusijos rinkai skirtą reklaminį klipą-„poltergeistą“. Tokį terminą baltarusiai pasitelkė, detalizuodami šalies alkoholio reklamos apribojimų niuansus. Nesusidūrusiems su tuo, gali būti sunku suvokti, kad tokiuose klipuose draudžiama rodyti žmones. Ne šiaip kažkaip, bet visiškai – nei rankų, nei pieštų siluetų ar net fotografijų. Baltarusijoje alkoholio reklamose visi veikėjai yra numatomi. Alus skraido ore, durys užsidaro pačios", – reklamos kūrimo užkulisius atskleidžia „New!".

„Eliminavus žmones, sunku išsiskirti iš bendro srauto. Šiuo atvžvilgiu, „Лідскае“ alaus iššūkis mums buvo didžiulis. Pridėkite prie to šalies norą vis smarkiau kalbėti baltarusiškai, kai šią kalbą supranta tik 70 proc. gyventojų, o nuolat ją naudoja vos 14 proc. Taigi, ir pasirinkimas galinčių rašyti ar įgarsinti reklamą – kur kas kuklesnis. Nepaisant to, lengvai radome bendrą kalbą su klientu ir supratome, kad kultūriškai mums baltarusius suprasti yra labai lengva. Tikėkimės, jiems bus taip pat lengva suprasti ir mūsų istoriją apie dviejų legendų gimimą“, – viliasi agentūros atstovai .

Лідскае Легенда from New! on Vimeo.

Klientas: „Лідскае“

Organizacija: Aurimas Lileikas

Kūryba: Žygimantas Kudirka, Marius Kneipferavičius, Regis Pranaitis, Eglė Ožalaitė

Strateginė kryptis: Bold Brand

Gamyba: Family Production

Režisierius: Vytas Chlebinskas

Prodiuseris: Leonas Jovaiša

Operatorius: Audrius Budrys

Dailininkas: Aurimas Akšys


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją