Metų pabaigoje įprasta skelbti įvairius geriausiųjų ar blogiausiųjų įvykių sąrašus. Kalbant apie reklamas, beveik visuose didžiuosiuose šiai temai skirtuose portaluose, 2016 m. geriausieji beveik vienodi. Tačiau ar visi, kurie buvo verti, buvo pastebėti?

Žinomas tinklaraštininkas Markas Duffy portalui „Digiday“ pateikia reklamas, kurios, jo manymu, nepelnytai nepateko į geriausiųjų sąrašus. Štai kelios iš jų.

1. Secret Deodorant, „Namaste”

Taip, moterys irgi prakaituoja ir tas kvapas tikrai nėra malonus. Agentūra „Wieden&Kennedy“ sugebėjo sukurti paprastą, tikrovišką, bet šmaikštų scenarijų apie šią problemą ir, žinoma, galimą sprendimą.

2. Ageas Insurance, „Ocean Zorb”

Dar viena gana paprasta reklama, bet puikiai perduodanti žinutę vartotojams. „M&C Saatchi“ agentūra Londone taip nusprendė papasakoti apie naujo tipo draudimą, kuriuo vartotojai gali naudotis per mobiliąją programėlę.

3. Savant Fabogesic, „Move”

Ši reklama vasarą Kanuose buvo apdovanota „Auksiniu liūtu”, ir tikrai buvo to verta. Net jei jau ją matėte, dar kartą pažiūrėję tikrai nusišypsosite. Laurai už darbą – agentūrai „JWT Buenos Aires”.

4. Babbel, „Tiny Whale”

Pastebėjote, kas sieja daugelį kalbų mokymosi programėlių reklamų? Beveik visos jos pasakoja apie sunkumus, patiriamus nemokant užsienio kalbos. „Wieden & Kennedy” agentūra Londone pažiūrėjo iš kitos pusės: kaip viskas gali klostytis, jei kalbą mokate puikiai.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją