Pagrindinė „Adidas“ reklamos agentūra „Johannes Leonardo“ sako norėjusi susifokusuoti į žmones, kurie visada lieka ištikimi savo stiliui ir įsitikinimams: taip, kaip tai daro „Adidas“, rašo portalas „Adweek“.

Reklamoje be Snoop Dogg dar pasirodo pop žvaigždės Dev Hynes, taip pat žinomas kaip Blood Orange, Stormzy, Mabel, buvusi NBA žvaigždė Kareem Abdul-Jabbar ir daug kitų žinomų žmonių. Visus juos apjungia puikiai visiems žinoma Franko Sinatros daina „My Way“.

Reklaminis klipas – eklektiškas, kuriame galima pamatyti tiek hip hopo kultūros, tiek itališko renesanso elementų.

„Viskas, ką mes darome dirbdami su „Adidas Originals“ – tai nuolatinis darbas siekiant progreso, nes tikras kūrybiškumas niekada nesibaigia. Mes nuolat patys sau metame naujus iššūkius ir siekiame sugriauti visas sienas, kurios riboja vaizduotę. Tikimės įkvėpti visus kitus kūrėjus daryti tą patį“, – sako už „Originals“ ir „Core“ prekės ženklų komunikaciją atsakinga Alegra O'Hare.