Po daug diskusijų sulaukusios „Lidl Lietuva“ įvedimo kampanijos, kurioje pagrindinę rolę atliko Arvydas Sabonis, kroatų reklamos agentūra „Real Grupa” nusprendė ir toliau laikytis šios linijos. Nors naujoje kampanijoje akcentas dedamas produktų šviežumui, „Lidl“ prekės ženklo ambasadoriumi Lietuvoje toliau lieka legendinis krepšininkas.

Reklamos agentūra „Real Grupa“, 2016 m.pabaigoje suskaičiavusi „Lidl“ įvedimo į Lietuvą kampanijos rezultatus, džiaugėsi pasiektais rekordais. Praėjus trims mėnesiams po starto, reklamos kampanija buvo pasiekusi aukščiausią įsimenamumo indeksą per visą Lietuvos reklamos istoriją – 11,32 (vidutiniškai indeksas svyruoja apie 2,4). Vertinant šį pasiekimą profesionalų nuomonės išsiskyrė: kai kurie jų socialiniuose tinkluose dalinosi pastebėjimais, kad „Lidl“ kaip naujas žaidėjas savaime sulaukė didžiulio susidomėjimo, o garsus krepšininkas vargiai dera su žemų kainų prekybos tinklo įvaizdžiu.

Visgi, „Real Grupa“ toliau laikosi savo linijos. Šiais metais startavusioje naujoje įvaizdžio kampanijoje, skirtoje šviežumo temai, vėl dalyvauja A. Sabonis, šį kartą kaip „Lidl“ ambasadorius, įvertinantis ir patvirtinantis kiekvieno produkto šviežumą. Kampanijos kūrybinės idėjos vizualiniam įgyvendinimui pasitelktas pasaulyje žinomas slow motion filmavimo technikos profesionalas Ronaldas Koetzier, reklamai nufilmavęs tikrus „Lidl“ produktus.

„Lidl“ verslo filosofija grįsta bekompromisine kokybe – per ilgus metus sėkmingai sukūrę ir įtvirtinę griežtą procedūrų grandinę, „Lidl“ gali užtikrinti, kad produktai, kuriems svarbu šviežumas, atkeliaus iki parduotuvių lentynų iš tikrųjų švieži. Toks pats aukštos kokybės standartas taikytas ir reklamos kampanijai, kuria siekiama iškomunikuoti „Lidl“ produktų šviežumą“, – teigiama reklamos agentūros pranešime žiniasklaidai.

Šiai užduočiai tinkamai įgyvendinti buvo pakviestas Nyderlandų režisierius ir operatorius R. Koetzier, vienas labiausiai pasaulyje patyrusių maisto filmavimo meistrų, besispecializuojantis slow motion filmavimo technikoje. Naudojantis šia technika filmuojama labai greitai ir kiekviena sekundė suskaidoma į žymiai daugiau kadrų, nei įprastai. „Vėliau, žiūrint nufilmuotą vaizdą sulėtintai, galima išvysti realybės fragmentą, gyvenimo fenomeną, kurio įprastai kasdienybėje mūsų akis užfiksuoti nespėja. Tai kuria ypatingą estetiką ir nuotaiką, kuomet atsiskleidžia nepaprastas paprastų daiktų bei veiksmų grožis ir dabarties momento stebuklingumas“, – teigia reklamos agentūros atstovai.

5 dienas vykusiame filmavime nufilmuota apie 20 maisto gaminimo situacijų – visose filmuoti tik tikri „Lidl“ produktai, o vaizdo klipų kadruose matomi realūs vaizdai bei procesai, nepagražinti kompiuterinės grafikos pagalba.

„Kai kalbama apie kokybę, „Lidl“ nedaro kompromisų. Todėl ir filmuojant reklamą jie nedvejodami sutiko rodyti tikrą maistą iš savo parduotuvės. Labai džiaugiamės ir didžiuojamės, kad vizualiai sugebėjome „pagauti“ tą gaivią nuotaiką, atskleisti „Lidl“ produktų išskirtinę kokybę ir šviežumą, ir net skonines savybes, kokie jie yra iš tikrųjų,” – sako „Real Grupa“ kūrybos direktorius Maro Pitarević.

Kaip minėta, šioje įvaizdžio kampanijoje vėl dalyvavo ir A. Sabonis, reklaminiuose klipuose degustuojantis filmuojamus produktus ir vertinantis jų kokybę. „Mano rolė nebuvo sunki, nes labai stengtis vaidinti nereikėjo – viskas buvo tikra ir skanu, produktai ne butaforiniai, tiesiog ėmiau ir ragavau“, – po filmavimo sakė A. Sabonis.

M360


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją