„Lidl“ įvedimo į Lietuvą kampanijos rezultatai stulbinantys – praėjus trims mėnesiams po starto, reklamos kampanija pasiekė aukščiausią įsimenamumo indeksą per visą Lietuvos reklamos istoriją – 11,32 (vidutiniškai indeksas svyruoja apie 2,4).

Tokius duomenis rodo reklamos tyrimų įmonės „Synopticom Ad Research” kartą per ketvirtį atliekamas tyrimas apie labiausiai įsiminusias ir labiausiai patikusias reklamas. Šis tyrimas buvo vykdytas 2016 m. birželio 15-27 d.

Kampaniją, kurioje Arvydas Sabonis kviečia pamatyti ir patirti kažką naujo bei įspūdingo, sukūrė ir įgyvendino kroatų reklamos agentūra „Real Grupa“. Vokiečių prekybos tinklas „Lidl“ įžengė į Lietuvą birželio mėnesį, vieną dieną 10-yje miestų atidarydamas 15 parduotuvių. „Real Grupa“ ekspertai nuo 2015 rudens kartu su „Lidl Lietuva“ komanda intensyviai rengė įvedimo kampaniją „Taip gyventi verta”.

Per pastaruosius 5-erius metus pasiekusi puikių rezultatų aptarnaudama „Lidl“ Kroatijoje ir Portugalijoje, agentūra „Real Grupa“ buvo pasirinkta dirbti su „Lidl“ įvedimo kampanija Lietuvoje. „Real Grupa“ sukūrė įvedimo strategiją, kūrybinę koncepciją, reklaminius klipus, maketus ir parduotuvių reklaminį apipavidalinimą.

Kampanija „Taip gyventi verta” buvo rengiama nuo 2015 rudens, o jos pagrindinė mintis atspindi „Lidl“ verslo filosofijos esmę – aukštos kokybės produktai už geras kainas. Siekdami įtikinamai perduoti šią idėją, „Lidl Lietuva“ kartu su „Real Grupa“ pagrindiniu kampanijos „veidu“ pakvietė tapti A. Sabonį – legendinį krepšininką, 6 kartus pripažintą geriausiu Europos krepšininku, Lietuvos Krepšinio federacijos prezidentą, žmogų, kuris kiekvienam lietuviui yra ne tik neabejotinas autoritetas, bet ir kelia daug teigiamų emocijų, šiltų jausmų ir pasitikėjimo.

Intriguojančio anonso metu A. Sabonis kviečia eiti kartu su juo pasitikti „kažko ypatingo“. Po to sekančioje reklaminėje kampanijoje jis tampa geruoju „Lidl“ padėjėju, lydinčiu pirkėjus ne tik naujoje parduotuvėje, bet ir kitose jų kasdienio gyvenimo situacijose: kepant mėsą, ilsintis paplūdimyje, šeimyninėje namų aplinkoje. Filmavimas vyko visoje Lietuvoje – pagrindiniuose didžiuosiuose miestuose, pajūryje, kaimo vietovėse – visur, kur gyvenantys žmonės realiai galės įsitikinti „Lidl“ privalumais.

„Lidl“ įvedimo kampanija iš arčiau: kaip A. Sabonis padėjo siekti reklamos rekordų
© Bendrovės nuotr.

„Ši kampanija yra neabejotina „Real Grupa“ sėkmė. Nors turėjome nemažą patirtį su „Lidl“ Kroatijoje ir Portugalijoje, Lietuvos atvejis buvo specifinis, nes ruošėme kliento įvedimą į rinką. Mums buvo garbė ir malonumas dirbti su A. Saboniu, kuris, būdamas pasaulinio lygio žvaigždė, filmavimų metu elgėsi paprastai ir disciplinuotai ir puikiai įkūnijo visų Lietuvos gyventojų kartų autoritetą. Galime drąsiai sakyti, kad mes Lietuvoje įgijome gerą draugą, o „Lidl“ – atšventė puikų atidarymą”, – sako „Real Grupa“ kūrybos direktorius Maro Pitarević.

„Filmuotis nepavargau, nes nebuvo sunku įsijausti į personažą, juk vaidinau save“, – pranešime žiniasklaidai cituojamas A. Sabonis. – „Man buvo svarbu, kad kviečiu žmones į naujas parduotuves, kur jie realiai galės rasti kokybiškas prekes, kokias perka vakarų europiečiai už įkandamas eiliniam lietuviui kainas.“

„Lidl“ įvedimo kampanija iš arčiau: kaip A. Sabonis padėjo siekti reklamos rekordų
© Bendrovės nuotr.

„Real Grupa“ yra visas reklamos paslaugas teikianti agentūra, kurioje dirba virš 70-ties profesionalų, koordinuojančių darbus 7-ose rinkose, jos biurai veikia Zagrebe, Lisabonoje, Vilniuje ir Budapešte. „Real Grupa“ turi ilgametę rinkodaros, media strategijų, planavimo ir pirkimo, kūrybos, viešųjų ryšių ir renginių organizavimo patirtį. 2015 m. grupės apyvarta siekė 25 milijonus eurų. Klientų ratą sudaro vietinės ir tarptautinės kompanijos, veikiančios mažmeninės prekybos, telekomunikacijų, bankininkystės, automobilių, draudimo, farmacijos rinkose.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją