Kaip sukurti kampaniją, kuri tikrai kaip virusas pasklistų socialiniuose tinkluose? Reikia atrasti klausimą, kuris bus aktualus daugeliui. Pavyzdžiui, ar tikrai šiuolaikinių vaikų neįmanoma atplėšti nuo kompiuterių?

Kampanija, skirta „ŠKODA KODIAQ” pristatymui, parodo, kad tai netiesa, ir kviečia visus, ne tik vaikus, vėl atsigręžti į natūralius dalykus.

Iš tiesų tai – tik dalis jau kurį laiką vykstančios „Reconnect” kampanijos, kuria pabrėžiama, kad žmonės praranda sugebėjimą ir norą pajausti tikrus dalykus, ir pamiršo, kiek džiaugsmo jie gali atnešti. Trumpame vaizdo įraše kalbinami vaikai, kurie pasakoja kaip mėgsta žaisti video žaidimus ar žiūrėti televizorių, o vėliau gauna progą išmėginti realius dalykus: paglostyti triušį, paliesti ežį, pauostyti gėlę ir tt. Galiausiai vaikai pripažįsta, kad tai kur kas smagiau nei vėl žaisti kompiuteriu. Ši kampanija buvo paskelbta portalo „BuzzFeed” feisbuko paskyroje (peržiūrėti galite čia) ir per pirmą parą buvo peržiūrėta daugiau nei milijoną kartų. Po dešimties dienų jos žiūrovų skaičius jau buvo daugiau nei 14 milijonų.

Vienas esminių kampanijos elementų - sukurta svetainė „letsreconnect", kurioje siūlomos idėjos, ką šeimos gali veikti be kompiuterių, pavyzdžiui, surengti sraigių varžybas, piešti žvaigždžių žemėlapį, ar plukdyti upe pačių susikonstruotus laivelius. Taigi šeimos, ieškančios laisvalaikio idėjų, tikrai užsuks į šį puslapį ir tai prisidės prie gero prekės ženklo „ŠKODA" vertinimo.

Kampaniją kūrė agentūra „Fallon Prague”, priklausanti tarptautiniam tinklui „Publicis One”. Kurdama strategiją naujajam „ŠKODA KODIAQ” ji nusprendė pabrėžti, kad transporto priemonė gali padėti šeimoms atrasti aplink juos esantį grožį, vėl susilieti su gamta ir, svarbiausia, iš naujo atrasti vieniems kitus.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją