Ar jus erzina, kai norėdami peržiūrėti sudominusį video įrašą internete prieš tai turite peržiūrėti reklamą? O kaip reaguotumėte, jei užuot tiesiog žiūrėję informaciją apie jums siūlomą produktą, turėtumėte minutę pažaisti?

Tokiu keliu nusprendė eiti „Snickers“ reklamą kūrusi agentūra „BBDO“ Dubajuje, rašo portalas „Adweek“. Reklamoje tęsiama jau gerai išpopuliarinta komunikacijos žinutė „nesi savimi, kai esi alkanas“. Tad ir naujuose reklaminiuose klipuose matome piktus herojus, mokyklinio autobuso vairuotoją ir teniso varžybų teisėją, kurių nuotaiką jūs galite pagerinti, jei laiku paspaudę pauzę leisite jiems suvalgyti „Snickers“ batonėlį.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją