Praėjusią savaitę „Hyundai“ pristatė naują Jungtinei Karalystei skirtą tinklapį, veikiantį panašiai kaip parduotuvė internete „Amazon“. Automobilius „Tucson“ ir „Santa Fe“ čia galima įsigyti fiksuotomis kainomis ir internetu suderinant pristatymą: jei mokama visa suma, įmonės atstovai net privairuoja automobilius iki pat pirkėjo durų, rašo portalas „Adweek“.

Reklamos agentūra „Innocean“ šiai paslaugai pristatyti sukūrė reklamą, kurioje automobiliai pirkėjui atvežami kaip siuntiniai. Ir, ko gero, smagiausia dalis, tenkanti šeimai – juos išpakuoti. Tik geriau negalvoti, kas būtų, jei automobilis dėl kažkokių priežasčių netiktų ir jį reikėtų supakuoti atgal...

Šis sprendimas nėra itin originalus: „Nissan“ dar 2014 m. organizavo kampaniją, kai trims savo automobilių pirkėjams juos pristatė milžiniškose „Amazon“ dėžėse.