„Hyundai“ skelbia pristatanti naują, patogesnį būdą pirkti automobilį – tam net nereikia išeiti iš namų. Kartu su nauja paslauga pasirodė ir jai skirta reklama: gražiai išpildyta, bet labai primenanti jau prieš trejus metus „Nissan“ įgyvendintą kampaniją.

Praėjusią savaitę „Hyundai“ pristatė naują Jungtinei Karalystei skirtą tinklapį, veikiantį panašiai kaip parduotuvė internete „Amazon“. Automobilius „Tucson“ ir „Santa Fe“ čia galima įsigyti fiksuotomis kainomis ir internetu suderinant pristatymą: jei mokama visa suma, įmonės atstovai net privairuoja automobilius iki pat pirkėjo durų, rašo portalas „Adweek“.

Reklamos agentūra „Innocean“ šiai paslaugai pristatyti sukūrė reklamą, kurioje automobiliai pirkėjui atvežami kaip siuntiniai. Ir, ko gero, smagiausia dalis, tenkanti šeimai – juos išpakuoti. Tik geriau negalvoti, kas būtų, jei automobilis dėl kažkokių priežasčių netiktų ir jį reikėtų supakuoti atgal...

Šis sprendimas nėra itin originalus: „Nissan“ dar 2014 m. organizavo kampaniją, kai trims savo automobilių pirkėjams juos pristatė milžiniškose „Amazon“ dėžėse.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją