Kai seriale „Reklamos vilkai“ Donas Dreiperis pristato reklamos idėją kečupo „Heinz“ atstovams, jie sudvejoja įvardindami tai kaip „tik pusę reklamos“. Tačiau realybėje „Heinz“ nusprendė pasinaudoti šia idėja naujai savo reklamos kampanijai.

Reklamos kampaniją sudarys plakatai lauko stenduose ir reklama spaudoje, kurioje bus tik apetitą žadinančio maisto vaizdai su užrašu „Pass the Heinz“ (angl. paduok „Heinz“). Serialo „Reklamos vilkai“ pagrindinis veikėjas aiškina, kad specialiai reklamoje nemini žodžio „kečupas“, nes vartotojai turi suprasti, kad „Heinz“ yra kur kas daugiau nei bet kuris kitas kečupas. Be to, žmonių vaizduotė, jo nuomone, suveiks kur kas galingiau, jei bus palikta tik užuomina, o ne tiesmukai rodomas pats produktas.

Kaip pastebi portalas „Mashable“, galbūt „Heinz“ atstovus įtikino išgalvoto personažo argumentai, o gal jie tiesiog įvertino, kad tokia reklama susilauks dėmesio vien dėl asociacijų su populiariu serialu.

„Heinz“ pasinaudojo „Reklamos vilkuose“ pristatyta idėja
© Heinz nuotr.
M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją