Nėra tinkamesnio laiko „Volvo” reklamai, pavadintai „ABC of Death” ir pabrėžiančiai autonominio stabdymo sistemos privalumus, nei Helovino išvakarės.

Šios reklamos autoriai, kūrybinis duetas Danielis Titzas ir Dorianas Lebherzas, į save dėmesį atkreipė pernai, sukurdami kitą su mirtimi susietą reklamą viskiui „Johnnie Walker”, rašo portalas „Adweek”. Tačiau mirties tema buvo viskas, kas šias reklamas sieja. Pernykštis darbas buvo jautrus iki ašarų, kalbėjo apie brolišką meilę, laisvę ir ryšius, siejančius šį ir anapus esantį pasaulį.

Tuo tarpu dabar Vokietijos Baden- Württemberg filmų akademijos studentų duetas pasirinko visai kitokį stilių ir susitelkė į stilingą juodą humorą. „Mes susisiekėme su „Volvo vadovais ir pasiteiravome apie jų naujus automobilių modelius. Žinojome, kad šis scenarijus šiek tiek rizikingas, bet norėjome jį pritaikyti automobiliui, kuris tuo metu dar nebuvo išleistas. Iš tiesų buvome net nustebę, kai „Volvo” sutiko su šia idėja”, – pasakojo D. Lebherzas.

Pernykštis dueto darbas „Dear Brother” internete sulaukė daugiau nei 4 mln peržiūrų, iš kurių 25 tūkst. buvo per pirmąsias pasirodymo dienas. Dabar lieka tik stebėti, ar ir šis darbas sulauks tokios sėkmės.

Šių metų darbas „ABC of Death”

2015 m. reklama „Dear Brother”

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją