Naudodami programą „Amazon Echo” ir jai priklausantį dirbtinį intelektą „Alexa”, žmonės užduoda labai keistų klausimų. „Amazon” nusprendė pasinaudoti jais ir sukūrė daugiau nei 100 trumpų reklamų.

Šios reklamos transliuojamos interneto portaluose, socialiniuose tinkluose, televizijoje. Atrinkus keisčiausiai skambančius klausimus pabandyta įsivaizduoti, kokiomis aplinkybėmis jie kilo. Pavyzdžiui, galbūt sužinoti, kiek minučių telpa 18 metų prireikė mamai, stebinčiai savo nuo kojų iki ausų išsipurvinusį vaiką? O pamatę gražų piešinį ant asfalto kreidelėmis, galbūt susimąstėte, ar rytoj bus lietaus? Kas galėjo atsitikti, kad jums labai skubiai prireikė pleistro, ar informacijos apie tatuiruotės pašalinimą? Reklamos kūrėjai nusprendė duoti vadžias savo fantazijai.

Šmaikščios trumpos reklamos ekspertų giriamos kaip puikus pasirinkimas šiam produktui. Nors tuo pačiu metu yra transliuojami ir kiti, 30 sekundžių trunkantys reklamų variantai, šios mini vinjetės sulaukė kur kas daugiau žiūrovų simpatijų.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją