Iš viso buvo kviečiama teikti darbus 29 kategorijose. Daugiausia paraiškų pateikta kategorijoms geriausi reklaminiai filmai (produktai), geriausia labdara-savireklama, geriausi dizaino sprendimai (pakuotė), geriausi reklaminiai filmai (paslaugos) ir geriausi tekstai.

Keturiose kategorijose buvo nuspręsta nenominuoti nieko, komisijai sutarus, kad nė vienas pateiktų darbų nebuvo vertas apdovanojimų. Toks sprendimas priimtas kategorijose meistrystė (amatas): reklaminiai foto, nors buvo pateikta 12 darbų, geriausia skaitmeninė reklama: raiškiosios medijos (pateikti 4 darbai), geriausi dizaino sprendimai: skaitmeninės medijos (pateikti 3 darbai), geriausia medija inovacija: netradicinė žiniasklaida (pateikti 2 darbai).

Visus darbus galite peržiūrėti čia.