Akcijos, pavadintos „Vytautas LOTO“ metu, bus platinami mineralinio vandens „Vytautas“ 1,5 l talpos buteliai su QR kodais, kuriuos nuskaičius arba suvedus ant etiketės esantį kodą bus gaunamas elektroninis bilietas tiesiai į telefoną. Specialiai sukurta programa sugeneruos individualų elektroninį bilietą, kurį nutrynus telefono arba kompiuterio ekrane iškart sužinoma apie laimėjimą. Planuojama, kad akcija vyks iki birželio 1 d. Jos metu loterijos dalyviai turės galimybę laimėti įvairių aktyvaus laisvalaikio prizų, o didžiąją dalį jų (kaip dovanų kuponus) gaus tiesiai į savo elektroninį paštą.

„Vytauto“ prekės ženklo vadovė Julija Misiūnaitė pranešime žiniasklaidai teigė, jog tokio tipo šiuolaikinė technologija skatinanti pardavimus rinkoje yra naujiena. „Panaudodami pažangias mobiliąsias aplikacijas siekėme išsaugoti tradicinę momentinių loterijų emociją, kai nutrynęs bilietą iškart sužinai, ar pasisekė. Sukūrėme „win-win“ loterijos strategiją, kai abi pusės laimi – vartotojas iškart gauna prizą, nereikia niekur vykti jo atsiimti, o mums palengvėja administracinė akcijos organizavimo pusė, tad viskas vyksta greičiau ir aiškiau“, - pasakojo ji.