Agentūros „Zenith” atliktas tyrimas, apėmęs 60 šalių, rodo, kad šiais metais prognozuojamas didesnis nei 75 proc. interneto naudojimas per mobiliuosius telefonus, rašo portalas „Adweek”.

Daugiausiai, 85 proc., interneto per mobiliuosius telefonus naudojama Ispanijoje. Antroje vietoje (79 proc.) – Honkongas, trečioje – Kinija (76 proc.). Toliau seka JAV (74 proc.), Italija ir Indija (po 73 proc.).

2012 m. interneto naudojimas per mobiliuosius telefonus siekė 40 proc. Dabartinis šuolis siejamas su išmaniųjų telefonų išpopuliarėjimu. Šiuo metu apie 56 proc. žmonių turi išmaniuosius telefonus, kai 2012 m. šis skaičius buvo 23 proc. Vertinant atskiras šalis, 92 proc. žmonių Airijoje ir 91 proc. Singapūre turi išmaniuosius telefonus.

„Zenith” prognozuoja, kad šie skaičiai toliau augs. Kai kalbama apie išlaidas reklamai, jų nuomone 2018 m. mobiliesiems skirtos išlaidos sudarys apie 60 proc. interneto reklamos. Šiais metais jos siekia 52 proc. Jei pasitvirtins 2018 m. prognozė, reklamai mobiliuosiuose telefonuose skirtos išlaidos bus didesnės nei išlaidos skirtos laikraščiams, žurnalams, kinui ir lauko reklamai kartu sudėjus.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją