Gana ilgai dėl išlikimo kovojusiai bendrovei „Yahoo“ šis pirmadienis, liepos 25 diena, atnešė ilgai lauktus pokyčius. Kompanija rado ją išgelbėsiantį pirkėją, beveik 5 milijardus dolerių sumokėjusią „Verizon Communications Inc“.

Bendrovė „Verizon Communications Inc.“ patvirtino už daugiau nei 4,8 mlrd. dolerių (4,36 mlrd. Eur) įsigyjusi „Yahoo“. Panašu, kad šis sandoris pagaliau nuspręs interneto pioniere vadinamos bendrovės „Yahoo“ likimą. Bendrovė pastaraisiais mėnesiais buvo priversta neigti pačius įvairiausius gandus ir atlaikyti investuotojų, pavyzdžiui, „Starboard Value LP“ spaudimą. Pasirašius susitarimą, „Verizon Communications Inc.“ gaus milijonus kasdieninių vartotojų ir papildys turimų žiniasklaidos priemonių arsenalą.

Portalo „Bloomberg.com“ šaltinių žiniomis, susitarimas susijęs su „Yahoo“ nekilnojamuoju turtu. Dalis intelektinės bendrovės nuosavybės bus parduodama atskirai. Pabrėžiama, kad „Yahoo“ liks „Alibaba Group Holding Ltd.“ ir „Yahoo Japan Corp.“ akcijos, kurių bendra vertė rinkoje siekia apie 40 mlrd. dolerių (36,32 mlrd. Eur).

Tikėtina, kad tokie pokyčiai padės tašką „Yahoo“ bendrovės vykdomosios vadovės Marissos Mayer, kuriai taip ir nepavyko perkurti „Yahoo“ į nepriklausomą bendrovę, valdymui. Ji pati šį sandorį vadina daugelį metų užtrukusiu perėjimu prie labiau sufokusuotų operacijų ir viliasi, kad tai padės kompanijai ištrūkti iš niekaip nesibaigiančių nuostolingų metų. „Yahoo“ pranešime rašoma, kad per pirmąjį šių metų ketvirtį bendrovei teko atleisti apie tūkstantį darbuotojų, tai yra, apie 10 procentų viso personalo.

Ekspertai viliasi, kad „Verizon“ neplanuoja drastiškų „Yahoo“ pokyčių. Pagrindinė keliama užduotis – veiksminga konkurencija „Alphabet Inc.“ ir „Facebook Inc.“ skaitmeninės reklamos srityje. Perėjimas padvigubins „Verizon“ skaitmeninės reklamos potencialą ir leis užtikrintai įsitvirtinti trečioje vietoje 187 mlrd. dolerių (169,78 mlrd. Eur) vertės skaitmeninės reklamos rinkoje. Pirmąsias dvi vietas dalijasi „Google“ ir „Facebook“.

„Šis susitarimas žymi drąsų „Verizon“ strategijos pokytį. Jie ieško naujų būdų, kaip internete uždirbti dar daugiau pinigų. Užuot apmokestinę klientus už srautą, jie ketina reklamos užsakovus prašyti susimokėti už peržiūras“, – portalui „Bloomberg.com“ teigė „MoffettNathanson“ analitikas Craigas Moffettas.

Penktadienį „Bloomberg News“ paskelbus apie galimai įvyksiantį susitarimą su „Verizon“, „Yahoo“ akcijų vertė ūgtelėjo 1,4 proc. iki 39,38 dolerių (35,75 Eur). „Verizon“ akcijų kaina išaugo 1,3 proc. – pasiekė 56,10 dolerio (50,94 Eur).


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją