Kaip teigia Lietuvos oro uostų Komunikacijos ir rinkodaros vadovė Indrė Baltrušaitienė, bendra sutarties su „Clinic 212“ vertė siekia beveik 108 tūkst. (be PVM) Eur, o įmonės paskelbtame reklamos paslaugų pirkimo konkurse iš viso varžėsi šešios reklamos agentūros.

„Naujuosius partnerius, su kuriais dirbsime įgyvendindami ir koordinuodami savo rinkodaros veiksmus, pasirinkome įvertinę pagal ekonominio naudingumo kriterijų ir atliktą kūrybinę užduotį. Tikime, kad šio konkurso laimėtojai mums padės sėkmingai ir kūrybiškai įgyvendinti užsibrėžtus uždavinius, o jų turima patirtis bus neįkainojama kuriant įmonės įvaizdį bei visuomenei pristatant siūlomas paslaugas“, – pranešime žiniasklaidai teigia I. Baltrušaitienė.

Sutartį su „Clinic 212“ Lietuvos oro uostai tikisi pasirašyti jau šią savaitę.

„Džiaugiamės, kad mus partneriu pasirinko aukštų tikslų siekianti ir ambicinga Lietuvos oro uostų komanda. Esame tikri, kad mūsų agentūros patirtis dirbant su valstybiniais ir komerciniais klientais, mūsų kūrybiškumas ir strateginės įžvalgos padės vystyti kokybišką Lietuvos oro uostų komunikaciją ir netolimoje ateityje tapti dažniausiai keleivių ir partnerių pasirenkamu oro uostų tinklu regione“, – sakė agentūros „Clinic 212” vadovė Jolanta Pupkevičienė.

2016 m. Lietuvos oro uostai pasirašė dvejų metų sutartį su integruotos komunikacijos agentūra „vipcommunications“, kuri atsakinga už korporatyvinę, įvykių ir rinkodaros komunikaciją, Lietuvos oro uostų žinomumo didinimą užsienio šalių rinkose, taip pat padeda valdyti krizių komunikaciją.

Lietuvos oro uostų tinklui priklauso trys oro vartai Vilniuje, Kaune ir Palangoje. Per 2016 m. jie aptarnavo 4,8 mln. keleivių ir 52 tūkst. skrydžių. Vasaros sezono metu iš Lietuvos oro uostų 17 aviakompanijų skraidina 69 kryptimis į 59 miestus 26 šalyse. Tarptautinės oro uostų tarybos (ACI Europe) duomenimis, Lietuvos oro uostai prie Lietuvos BVP prisideda 2,5 proc.