Garsiausiame reklamos ir kūrybiškumo festivalyje „Kanų liūtai“ ateinančią savaitę bus išdalinti apdovanojimai už geriausius metų darbus. Kurios reklamos turi didžiausią tikimybę būti įvertintos?

Portalas „Adweek“ siūlo savo reklamų sąrašą, kurios šiais metais plačiai nuskambėjo ir, tikėtina, bus įvertintos „Kanų liūtų“ apdovanojimais. Apie daugelį iš jų rašė ir M360, tad kviečiame prisiminti mums labiausiai įstrigusias reklamas, o nemačiusiems susipažinti. Ir, žinoma, pamėginkite patys atspėti, kas šiemet iš tiesų laimės.

Klientas: „Channel 4", reklama „We’re The Superhumans”

Agentūra: „4Creative", Londonas

Reklama, privertusi išties kitaip pažiūrėti į žmones, turinčius negalią.

Klientas: „State Street Global Advisors", reklama „Fearless Girl”

Agentūra: „McCann", Niujorkas

Pavyzdys, kaip atkreipti dėmesį į moterų stiprybę ir nuo mažens ugdomą požiūrį į lygias teises.

Klientas: „Ikea", reklama „Cook This Page”

Agentūra: „Leo Burnett", Torontas

Po tokios instrukcijos, niekas nebegalės sakyti, kad nesugeba gaminti...

Klientas: „ITransport Accident Commission", reklama „Meet Graham”

Agentūra: „IClemenger BBDO", Melburnas

Kaip turėtų atrodyti žmogus, atsparus bet kokiems avarijų metu galimiems sužeidimams? Šioje reklamoje galite tai pamatyti.

Klientas: „Donate Life", reklama „The World’s Biggest Asshole”

Agentūra: „The Martin Agency", Ričmondas

Net jei visą gyvenimą buvote paskutinis niekšas, vienas jūsų sprendimas gali pakeisti tai, kaip žmonės jus atsimins...

Klientas: „Addict Aide", reklama „Like My Addiction”

Agentūra: „BETC", Paryžius

Apie šią kampaniją rašė ne tik specializuoti reklamos ar rinkodaros portalai, nes ji atskleidė skaudžią visuomenės problemą. Ilgą laiką socialiniame tinkle „Instagram" stebėję žavios merginos gyvenimą, tik vėliau sekėjai pastebėjo jiems siunčiamą užkoduotą žinutę.

Klientas: „H&M", reklama „Come Together”

Agentūra: „adam&eveDDB", Londonas

Na ir kaip be visų laukiamų kalėdinių reklamų... Jei pasiilgote šventinės nuotaikos, prisiminkite šią šventės traukinyje istoriją.

Klientas: „Samsung", reklama „The Ostrich”

Agentūra: „Leo Burnett", Čikaga

Norintiems įkvėpti drąsos siekti savo svajonių.

Klientas: „Sandy Hook Promise", reklama „Evan”

Agentūra: „BBDO", Niujorkas

Labiausiai šį reklama sukrečia žiūrint pirmą kartą, kai nieko iš jos nesitiki. Tik vėliau paaiškėja, kad paaugliška meilės istorija turėjo kur kas gilesnę prasmę.

Klientas: „Nike", reklama „Time is Precious”

Agentūra: „Wieden + Kenned" Portlandas

Nebešvaistykite laiko niekams ir pradėkite daryti tai, ką seniai sau žadėjote. Bent tuo jus bando įtikinti ši „Nike" reklama.

Klientas: „Spanish Lottery", reklama „December 21st”

Agentūra: „Leo Burnett", Madridas

Ilga reklama. Bet tokia, kurią galima žiūrėti kaip trumpametražį filmą. Pasiilgusiems gerų emocijų.

Klientas: „John Lewis", reklama „Buster the Boxer”

Agentūra: „adam&eveDDB", Londonas

Šią kalėdinę reklamą vieni liaupsino, o kiti niurnėjo iš „John Lewis" tikėjęsi daugiau. Šiaip ar taip, dabar ji taip pat minima tarp realių kandidatų parsivežti „Kanų liūtą".

Klientas: „Kenzo", reklama „My Mutant Brain”

Agentūra: „Framework", Londonas

Netikėčiausias reklamoje matytas šokis. Vien dėl to reklama nusipelnė būti pastebėta.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją