Ryšių su visuomene kompanijos „Publicum“ apyvarta pernai siekė 1,98 mln. eurų – t.y. 23 proc. daugiau nei 2014 m. (1,61 mln. eurų), o tiesioginės pajamos padidėjo beveik 11 proc. – nuo 0,98 mln. eurų 2014 m. iki 1,085 mln. eurų pernai.

Pasak „Publicum“ valdybos pirmininko Ričardo Jarmalavičiaus, augančius rezultatus lemia toliau didėjantis kokybiškų integruotos komunikacijos paslaugų poreikis.

„Užtikrinti aukščiausio lygio paslaugų standartus mums padeda 15 metų patirtis Lietuvos rinkoje ir partnerystė pasauliniame ryšių su visuomene agentūrų tinkle PROI“, – sako R. Jarmalavičius.

Pasak jo, didėjant verslo klientų ratui, itin didelis dėmesys skiriamas kompanijos specialistų kompetencijoms stiprinti ir efektyviai integracijai su kitomis „Publicum” grupės įmonėmis. Tai lemia kasmet didėjančias tiesiogines pajamas, kurios yra bene svarbiausias rodiklis komunikacijos paslaugų versle. Jos skaičiuojamos, iš visų pajamų minusuojant išlaidas, skirtas trečiosioms šalims.

2001 metais įkurta „Publicum“ yra didžiausio pasaulinio nepriklausomų ryšių su visuomene agentūrų tinklo „PROI Worldwide” partnerė Baltijos šalyse. Tinklo, vienijančio 67 kompanijas 50 pasaulio šalių, tiesioginės pajamos pernai išaugo per 14 proc. - viršijo 702 mln. JAV dolerių.

Tarp didžiausių „Publicum“ klientų - „Samsung“, „Philip Morris“, „Senukai“, „Novaturas“, „Idavang“, „Provident“, „Kitron“, kitos Lietuvos bei tarptautinės kompanijos. Šiuo metu įmonėje dirba per 20 specialistų.

Integruotos komunikacijos paslaugas „Publicum“ teikia kartu su kitomis „Publicum“ grupės įmonėmis - finansinės komunikacijos bendrove „Publicum FComm“, komunikacijos planavimo agentūra „Publicum Media“, įvykių rinkodaros kompanija „Publicum Events“, kūrybinės reklamos agentūra „Love“ ir pernai į grupę įsijungusia skaitmeninės rinkodaros bendrove „Socialus marketingas“.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją