Strateginės komunikacijos agentūra „Publicum PROI Worldwide“ pernai uždirbo per 260 tūkst. eurų grynojo pelno – beveik 5 kartus daugiau negu 2015 m. (53,6 tūkst. eurų).

Tuo tarpu tiesioginės „Publicum PROI Worldwide“ pajamos („income fee“) pernai padidėjo 28,6 proc. – nuo 1,084 mln. iki 1,395 mln. eurų, apyvarta siekė 2,01 mln. eurų – 1,5 proc. daugiau nei 2015 metais (1,98 mln. eurų).

Pasak „Publicum PROI Worldwide“ valdybos pirmininko Ričardo Jarmalavičiaus, augančius rezultatus lemia toliau didėjanti kokybiškos integruotos komunikacijos paklausa, verslo procesų optimizavimas įmonių grupėje ir investicijos į komandos kompetencijas užtikrinti aukščiausio lygio paslaugas, teigiama pranešime žiniasklaidai.

Kaip skelbta, „Publicum“ darbuotojams mokamas vidutinis darbo užmokestis yra didžiausias iš visų ryšių su visuomene agentūrų. Pernai jis sudarė 1991,98 eurus, skaičiuojant be „Sodros įmokų”, š.m. gegužę viršijo 2146 eurus.

Šiuo metu įmonėje dirba 16 specialistų.

Tarp didžiausių „Publicum PROI Worldwide“ klientų - „Samsung“, „Tele2“, „Philip Morris“, „Kesko Senukai“, „Novaturas“, „Idavang“, „Pieno centras“, Inovatyvios farmacijos pramonės asociacija, kitos Lietuvos bei tarptautinės kompanijos.

„Publicum PROI Worldwide“ priklauso vienai didžiausių Baltijos šalyse integruotos komunikacijos įmonių grupei „Publicum Group“, kuri taip pat vienija komunikacijos planavimo bendrovę „Arena Media“, kūrybinės reklamos agentūrą „Love“, įvykių rinkodaros kompaniją „Publicum Events“, finansinės komunikacijos agentūrą „Publicum FComm“ ir skaitmeninės rinkodaros bendrovę „Socialus marketingas“.

2001 metais įkurta „Publicum PROI Worldwide“ yra didžiausio pasaulinio nepriklausomų ryšių su visuomene agentūrų tinklo „PROI Worldwide” partnerė Baltijos šalyse.

„Publicum“ augina didėjanti paslaugų paklausa
M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją