Internetinės prekybos atstovai „Pigu.lt” imasi kainodaros pokyčių. Nuo šiol šioje e. parduotuvėje nebelieka procentinių nuolaidų – klientai matys vieną tuo metu galiojančią kainą. Pasak internetinės parduotuvės vadovo Dainiaus Liulio, iš esmės keisti kainodaros strategiją paskatino vis garsiau kritikuojamos prekybininkų vilionės didelėmis nuolaidomis ir besikeičiantys klientų poreikiai.

„Sprendimas keisti kainos pateikimą klientui ir žengti prieš šiuo metu ypač įsitvirtinusią prekybininkų strategiją pirkėjus vilioti nuolaidomis buvo gerai apgalvotas ir ne kartą vertintas vykdant įvairius bandymus. Praktika nuolat ir beveik viską pardavinėti su viena už kitą didesnėmis nuolaidomis jau tampa ydinga, ir tai pastebi patys pirkėjai. Jie nebetiki nuolaidomis, kurios pas kai kuriuos prekybininkus siekia net iki 90 proc. Žmonės vertina galutinę kainą ir priima sprendimą, ar ji priimtina mokėti už konkretų daiktą. Tą parodė ir mūsų bandymai, klientams skirtingai pateikiant tą pačią kainą. Pateikta viena kaina be nurodytos nuolaidos, lyginant su kaina prie kurios nurodoma prieš tai taikyta kaina ir nuolaida, dažnu atveju netgi paskatino įsigyti prekę“, – sprendimą atsisakyti nuolaidos rodymo aiškina „Pigu.lt“ generalinis direktorius D. Liulys.

Bendrovės generalinis direktorius pranešime žiniasklaidai teigia, kad nuo šiol klientams bus siūloma įsigyti prekę, pateikiant vieną visada gerą jos kainą, o ne su laikinai taikoma nuolaida.
„Kad garantuotume visada geras kainas, mes paleidome „Radote pigiau?” programą, kuri suteikia galimybę pateikti nuorodą į prekę, jei ji rinkoje siūloma pigiau, bei gauti specialų pasiūlymą. Tai suteikia mums galimybę itin greitai reaguoti į kainos pokyčius rinkoje, gaunant šią vertingą informaciją iš mūsų pačių klientų, kurie galiausiai ir užtikrina mūsų visada geras kainas“, – teigia D. Liulys.

Pasak jo, tai nereiškia atsisakymo iš principo parduoti prekes už tam tikru metu taikomą mažesnę kainą. Klientai ir toliau galės rasti ir įsigyti prekių, kurioms konkrečiu metu bus dar labiau sumažinamos kainos, tačiau esą skambiomis 70 proc. ar 50 proc. nuolaidomis viliojama nebus.

Bandymai parodė – nuolaidos klientų nebevilioja

Pirmuosius bandymus klientams neberodyti taikomų nuolaidų „Pigu.lt“ atliko dar pernai metais. Tuomet daliai klientų buvo rodomi reklaminiai skydeliai, nenurodant konkrečios nuolaidos, kitai daliai – pateikiant procentines nuolaidas prekėms ar prekių grupėms. Jau pirmasis bandymas parodė, kad reklaminius skydelius be skelbiamos nuolaidos klientai spausdavo taip pat aktyviai kaip ir įprastus, kai kuriais atvejais - ir aktyviau.

Rudenį „Pigu.lt“ paleido galimybę daliai klientų matyti skirtingą nei iki šiol svetainės vaizdą, kuriame prie prekių jie matydavo vieną kainą be jokių nuorodų į taikomą nuolaidą. Naujas kainų rodymas neigiamos įtakos nepadarė, atvirkščiai - sulaukta rekordinių pardavimų Kalėdiniu periodu.

„Pamatėme, kad kainų rodymas su pritaikyta nuolaida nebėra tai, ko ieško klientai. Nuolaidų medžioklės sezonas po truputį praranda savo reikšmę, klientai pirmiausia ieško reikiamos prekės už gerą kainą. Žinoma, įvertinome ir riziką, kad daliai klientų prie naujo kainų pateikimo reikės priprasti. Kurį laiką bus žmonių, kurie norės pirkti nuolaidą. Tačiau tikimės, kad padėsime pamatus šalies mažmeninėje prekyboje pereiti prie aiškaus ir paprasto kainų pateikimo klientams“, – sako D. Liulys.

Apie „Pigu.lt“

„Pigu grupės“, valdančios internetines parduotuves „Pigu.lt“ Lietuvoje, „220.lv“ Latvijoje ir „Kaup24.ee“ Estijoje, konsoliduota 2015 m. apyvarta sudarė 53 mln. Eur be PVM ir, palyginti su 2014 metais, augo 30 proc. 2016 m planuojama pasiekti 73mln Eur apyvartą Baltijos šalyse, o 2017 m. – 100 mln Eur.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją