R.Kavaliauskas pasakoja, kad jų įmonė savo darbe vadovaujasi klasikine teorija, apie kurią pradėjo kalbėti dar Aristotelis. „Jis turėjo įtaigaus pasakojimo teoriją, kuri susidėjo iš trijų dalių – ethos, pathos ir logos. Ethos reiškia pasakotojo autoritetą, kodėl aš turiu tikėti tuo, kuris man kalba? Pathos – tai emocinis ryšys, kuris paliečia širdį. Logos – tai nepaneigiami faktai ir argumentai, veikiantys protą. Kai visus šiuos elementus sujungiame, pasakojimas veikia“, - sako jis.

Šiuo principu remiasi religiniai tekstai, pasakos, sakmės, legendos, bet tai – vien tekstas. „Istorija tebėra didžiausias ir galingiausias ginklas keičiant žmogaus sąmonę ir elgesį, bet ji įgauna naujas formas. Mes kuriame vizualias istorijas ir kai prie teksto pridedame dar garso ir vaizdo, jos tampa dar įtaigesnės“, - aiškina R.Kavaliauskas.

R.Kavaliauskas pasakoja, kad kuriant filmus labai svarbu išsitirti tikslinę auditoriją ir išlaikyti balansą tarp racionalumo ir emocijų. „Pavyzdžiui, jei į mokyklą reikia privilioti daugiau mokinių, galima kalbėti apie emocijas, kas dažniausiai labiau rūpi mamoms, ir apie racionalius argumentus, apie ką tradiciškai dažniau galvoja tėčiai“, - savo darbo patirtimi dalinosi „Wide Wings“ atstovas.

R.Kavaliauskas išduoda, kad kuriant filmus galvojama ir apie formas, kurios siunčia tam tikrą žinutę žiūrovams: „Yra pagrindinės figūros: apskritimas - apvali, prisitaikanti forma, kvadratas - stacionari stagnuojanti forma, trikampis - irgi stacionari forma, bet turi aštrius kampus, todėl lyg pyktį, pagiežą su savimi neša“, - pasakoja jis ir kaip akivaizdų pavyzdį siūlo pasižiūrėti į animacinio filmo „Up“ personažus.

Vienas galingiausių ginklų, perduodant pasąmoninę žinutę – garsas. Dažniausiai į jį sąmoningai lyg ir nekreipiame dėmesio, kol jis mums netrukdo, tačiau pasąmonėje jis daro didelę įtaką. George Lucas net yra sakęs, kad garsas sudaro 50 proc. viso filmo potyrio. „Garsas užduoda emociją, paruošia mus toliau pateikiamai informacijai. Jei prie lygiai to paties vaizdo priderinsime visiškai kitokią muziką, visiškai pakeisime kontekstą, apie ką gali būti filmas“, - aiškina R.Kavaliauskas.

„Istorijos pasakojimas atveria kelią į širdį ir protą, o kokią žinutę įdėsime yra mūsų, pasakotojų, pasirinkimas“, - šypsosi R.Kavaliauskas.