Nuo pat pirmadienio ryto visose LOGIN socialinių tinklų paskyrose atsirado ne tik mistinės žinutės su skaičių ir raidžių sekomis bei kvietimu ieškoti „spynos“, bet ir gyvos transliacijos, kurių metu nežinomi veikėjai kvietė priešintis pažangai ir naujoms idėjoms.

„Kiekvieną pavasarį į Vilnių atsivežame inovatyviausius ir išradingiausius pranešėjus - kartais jų idėjos pralenkia laiką ir net kelia pasipriešinimą. Vien šiemet konferencijoje dalyvausiantis „Revolut“ įkūrėjas Nikolajus Storonskis kiek pykčio bankams sukėlė“, – kampanijos pradžią paaiškino festivalio vadovė Ieva Dirvonskaitė.

Šiemet LOGIN dalyvius pasitinka su šūkiu „Pasijusk senas“, primenančiu, kad pažanga vyksta greičiau nei mes kartais norime. „Dabartinis informacinis kontekstas pasirodė labai tinkamas tokiai kampanijai. Vis daugiau žmonių renkasi „alternatyvius faktus“, neigia akivaizdžias tiesas ir priešinasi naujoms idėjoms, todėl nusprendėme tikslinę konferencijos auditoriją pasiekti tikra antikampanija“, – pasakojo reklamos agentūros „McCann Vilnius" kūrybos vadovas Mantas Velykis.

Kampanija, internete prasidėjusi vaizdo transliacijomis, raginančiomis boikotuoti festivalį ir jame skleidžiamas inovatyvias idėjas, toliau tęsis spaudoje, lauko reklamoje, televizijos ir radijo eteryje. Čia, priešingai nei įprastai, pranešėjų veidai taps anti herojais.

„Šiandieniniame pasaulyje reklaminės kampanijos priemonės atrodo bauginančiai realios: dažais subjauroti plakatai su „geresnius laikus“ menančiomis frazėmis - tikras šių dienų realijų atspindys“, – teigė I. Dirvonskaitė.

Šiemet festivalis LOGIN gegužės 24-26 dienomis persikelia į Vilniaus senamiestį ir rengiasi nustebinti ne tik netikėtomis pranešimų erdvėmis, bet ir pranešėjais, kurie vers pasijusti senais.