Balandžio pabaigoje bendrovės paskelbtame konkurse dalyvavo iš viso 7 agentūros iš Lietuvos. Į finalinį konkurso etapą pakviestos trys: ligšiolinė „Lidl Lietuva“ partnerė „BVRG Burson-Marsteller“, „IDEA PR“ bei „Publicum PROI Worldwide“, kuri ir laimėjo atranką.

„Nuoširdžiai dėkojame visiems konkurso dalyviams už susidomėjimą ir vertingas įžvalgas, o ligšioliniams partneriams – už efektyvų bendradarbiavimą itin reikšmingu mums atidarymo laikotarpiu bei pirmaisiais prekybos metais. Svarstydami agentūrų pasiūlymus, prioritetą teikėme strateginiam požiūriui, patirčiai integruotos komunikacijos srityje, – pranešime žiniasklaidai cituojama UAB „Lidl Lietuva“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovė Agnė Gaižauskienė. – Reikšmingą vertinimo dalį sudarė ir ligšiolinis įdirbis šalies bei tarptautinėje rinkoje.“

Nuo 2001 m. veikianti agentūra „Publicum PROI Worldwide“ priklauso vienai didžiausių Baltijos šalyse integruotos komunikacijos įmonių grupei „Publicum Group“, yra didžiausio pasaulinio nepriklausomų ryšių su visuomene agentūrų tinklo „PROI Worldwide” partnerė Baltijos šalyse.

„Esame tikri, kad ilgametė mūsų komandos patirtis ir gebėjimai teikiant aukščiausio lygio integruotos komunikacijos paslaugas padės įgyvendinti ambicingus strateginius „Lidl“ planus itin dinamiškoje ir esminiams pokyčiams subrendusioje Lietuvos mažmeninės prekybos rinkoje“, – sakė „Publicum PROI Worldwide“ valdybos pirmininkas Ričardas Jarmalavičius.

Neseniai įvykusį „Lidl Lietuva“ reklamos partnerių konkursą laimėjo agentūra „Not Perfect | Y&R“. Žiniasklaidos planavimo paslaugas įmonei teikia agentūra „Media House“, BTL reklamos bei renginių organizavimo – „Partizanas“, komunikacijos socialiniuose tinkluose – „Kokosas“.