Aukšta kaina

Žinoma, kaina – viena iš svarbiausių priežasčių, stabdančių dar didesnį virtualios realybės paplitimą. Ne kiekvienas klientas gali sau leisti tokius reklamos kaštus, bent kol kas. Prognozuojama, kad kaip ir kitos išpopuliarėjusios technologijos, virtuali realybė taip pat atpigs, o tuomet ja paremtus sprendimus matysime kur kas dažniau.

Investicijų grąžos išmatavimas

Kol kas kyla problemų ir vertinant virtualios realybės investicijų grąžą. „Visi nori būti pirmieji, bet taip pat nori mažos rizikos, taigi, nori duomenų ir sėkmę grindžiančių įrodymų. Daug klientų prašo, kad turinys darytų dar daugiau. Girdžiu klausiant, ar galiu susieti turinį su pardavimais? Mes vis dar ieškome būdų, kaip išmatuoti šį ryšį“, – sako „Digitas Studios“ atstovas George Hammer.

Pritaikymo būdas

Jei virtuali realybė naudojama žaidimams – viskas paprasta ir aišku. Tačiau kaip tai susieti su reklama ir pardavimais? „The New York Times“ pastebi, kad žmonės virtualios realybės video vidutiniškai žiūri po 6 minutes, kas vertinant įprastais video reklamos masteliais yra labai ilgas laikas. Kai kurie prekės ženklai, pripratę prie tradicinių medijos kanalų, kaip reklamos televizijoje ar internete, dar nesugeba persiorientuoti, kad virtuali realybė tinkamai prisidėtų prie jų rinkodaros tikslų. Kai kurie prekės ženklai naudojasi virtualia realybe tiesiog todėl, kad tai madinga, bet gerai neapsvarsto, kaip jų sprendimas dera prie likusios rinkodaros kampanijos.

Iššūkiai parduodant verslui

Rinkodarininkai, kurie dirba verslo verslui (B2B) srityje, sako susiduriantys su dar daugiau iššūkių išnaudojant virtualios realybės galimybes. Kai kurie aukšto lygio vadovai vis dar atsisako užsidėti virtualios realybės patyrimams reikalingą įrangą, tad parduoti jiems tokius sprendimus gana sudėtinga.