Rinkodaros specialistai čia taip pat ras sau aktualių inspiracijų, kontaktų bei progų praplėsti žinias gretutinėse sferose: brandingas, patyrimų dizainas ir pan.

Kaip susigaudyti konferencijos programoje, kai temų daug ir nežinia, kas yra įdomiausia, aktualiausia ir žiūroviškiausia? Tuomet bet kokie filtrai ir rekomendacijos atrodo vertingos.

Atrinkome dešimt pranešimų, kurie galėtų Jus sudominti konferencijoje „What's Next?“

1. Ralph Talmont (Australija)
Dream Big

Konferenciją pradės australas Ralph'as, kuris įkvėps svajoti plačiau, daugiau ir efektyviau. Varšuvoje nusėdęs R. Talmont šiuo metu yra „TEDxWarsaw“ kuratorius, kūrybinis strategas, kūrybingumo ir inovacijų eskpertas bei mokytojas.

Kaip komunikacijos specialistas, savo istorijas jis padėjo papasakoti tokiems pasauliniams prekės ženklams kaip „Samsung“, „Nike“ ir kt.

Patiks vertinantiems įkvepiančius rytus.

2. Teemu Arina (Suomija)
Pagerink savo kūrybiškumą su biohakeryste

Teemu Arina yra viena įdomiausių šių dienų asmenybių Suomijoje. Jis yra technologijų srities verslininkas, mąstytojas, autorius ir... biohakeris.

Paauglystėje susidomėjęs sveika gyvensena, jis rado būdą suderinti gamtą, ir technologijas – biohakerystę. Būtent šis metodas, be jokių vaistų, padėjo jam atsikratyti įsisenėjusios skrandžio opos. Kas yra biohakerystė ir kaip šį terminą paaiškinti tiems, kurie nieko apie tai nežino?

Teemu Arina yra pelnęs Europos Parlamento ir UNESCO globojamo Leonardo apdovanojimą už savo projektą ,,Žmogiškumas skaitmeninime”. Taip pat jis yra Biohakerių centro įkūrėjas ir vienas populiariausių pranešėjų šiandien.

Patiks visiems, kas dar tik šiek tiek yra girdėjęs apie biohakerius, kurie maišo bet kokias normas.

3. Magnus Berg (Švedija), SNASK
Dizainas ir kūrybiškas verslas SNASK keliu

Vieną kontraversiškiausių kūrybinių agentūrų „SNASK“ iš Stokholmo atstovauja jos įkūrėjas ir kūrybos vadovas Magnus Berg. Be to, kad „SNASK“ darbai pasauliniams prekės ženklams yra nuginkluojantys, agentūra veikia kaip šių dienų roko grupė: turi savo įrašų kompaniją, verda savo alų ir rengia savo dizaino festivalį.

SNASK įkūrėjo Magnus Berg pranešimas Vilniuje sugriaus mitus apie įprastus būdus, kaip būti kūrybišku ir papasakos nuoširdžią istoriją apie iššūkius, nuopolius ir sėkmę versle.

Patiks reklamos ir dizaino agentūrų atstovams bei mėgstantiems „išsišokti“ versle.

4. Avi Itzkovitch (Izraelis)
Beekranės patirties kūrimas. Patyrimų dizainas.

Kai atsisakome ekranų, patirtis tampa produktu. Avi aptars kaip sukurti prasmingas patirtis pasauliui, kurį valdo ekranai ir kuriame technologijos yra tiesiog visur.

Būdamas produktų dizaineriu jis atskleis, kaip jo profesijos atstovai vis dažniau kuria dizainus nebe produktams, o patirtims, kurios ir tampa produktu. Beje, Avi teigia, kad ateityje mes susijungsime su daiktais bei aplinkiniais objektais ir tarp mūsų neliks ekranų.

Patiks tiems, kas šiuo metu kantriai ir atsakingai mąsto apie savo klientų patyrimus ir patyrimų dizainą.

5. Tomas Nemura (Lietuva)
Kaip nešvaistyti laiko arba švaistyti jį kūrybiškai?

Skaitmeninių paslaugų agentūros „The Chocolate“ vadovą bei vieną smagiausių pranešėjų įvairiose konferencijose pristato ES programa „Kūrybiška Europa“. Tomas Nemūra kviečia į naują, dar niekam negirdėtą pranešimą apie skaitmenines kūrybiškumo priemones.

Patiks tiems, kas nuolat (nepriklausomai, kad šeštadienis) ieško įkvėpimo, geros nuotaikos ir idėjų.

6. Arvydas Būta (Lietuva)
Kūniški kūrybingumo resursai

Kūryba, bent jau versle, dažniausiai vyksta galva, neretai įdarbinant protą. Nors, kaip žinia, kūryba nelabai daug ką bendro turi su protu, sąmoningumu, nes didieji atradimai padaromi pasąmonės pagalba. O jeigu „įdarbintume“ visą kūną? Gal tai būtų dar venas žingsnis į didesnį kūrybingumą?

Apie tai pasakos vienas žinomiausių vadovavimo ir lyderystės konsultantų šalyje, į kurio sausakimšas paskaitas patekti nėra taip jau paprasta.

Patiks, kam patinka valandos inspiracinės kalbos arba seniai norėjo patekti į A. Būtos paskaitą, bet nepavyko.

7. Linas Šiautkulis (Lietuva)
Aš žinau, ką veiksi kitą vasarą

Technologijų inovacijų sprogimas žaibišku greičiu keičia ne tik mūsų gyvenimus, bet ir iš pagrindų drebina ištisas verslo industrijas. Rinkodara – ne išimtis.

„LiMA“ valdybos pirmininkas kalbės apie tai, kaip rinkodarininkui netapti tuo vaikinu, kuris į pasimatymą atėjo internete išnaršęs visą savo merginos istoriją ir nebeturi, ko paklausti, nes mano, jog viską apie ją jau žino, todėl iškart iš kišenės traukia prezervatyvą.

Patiks, kas domisi rinkodara ir jos ateitimi.

8. Monika Žalaitė (Didžioji Britanija/Lietuva)
Prekės ženklai su tikslu

Monika yra daug ne Lietuvoje pasiekusi moteris. Ji vadovauja projektų vadybos komandai kompanijoje „Creativebrief“ – tai visame pasaulyje lyderiaujanti agentūra, kuri rūpinasi, jog tarptautinės kompanijos rastų geriausiai jų prekės ženklo lūkesčius atitinkančias reklamos agentūras (nuo „Virging Atlantic“ iki „LinkedIn“).

Patiks, kas kurdamas verslą ieško idėjų, kaip sukurti pridėtinę vertę žmonėms, bendruomenėms ir aplinkai.

9. Ignas Kozlovas (Lietuva)
Kai agentūroje 96 proc. – freelanceriai

Reklamos agentūros „Folk“ kūrybos vadovas keliolika metų sėkmingai darbavęsis didžiausiose Lietuvos reklamos agentūrose, neseniai kartu su bendraminčiais įkūrė naują reklamos agentūrą, bet ne visai reklamos. Ir ne visai agentūrą. Kodėl? Nes 96 proc. visų darbuotojų sudaro bet kas, ko prireikia, t.y. freelanceriai. Ir nesvarbu, iš kur. Apie naujus darbo ir darbuotojų principus kalbės Ignas.

Patiks, kas mąsto tapti freelanceriu arba ketina pereiti prie daugiau laisvai samdomų (angl. outsource) darbuotojų/specialistų savo įmonėje.

10. Reklamos mokykla The Atomic Garden Vilnius pristato:
Tomas Gruzdys (aka Groozdas) ir Darius Kisielius
Branding Reloaded

Iš viso „What's Next?“ kalbės net 4 šios reklamos mokyklos dėstytojai. Tačiau dabar pristatome vieną duetą – tai didžiulę patirtį sukaupę grafinio dizaino meistras, kelis metus kūręs užsienio agentūrose, Tomas Groozdas ir dizaino agentūros „Libre“ kūrybos vadovas Darius Kisielius.

Kartu jiedu naujo reklamos mokyklos kurso BRANDING DESIGN vadovai, kvestionuos brendingo poreikį prekės ženklams šiandien ir artimoje ateityje.

Pilna kūrybingumo ir ateities tendencijų konferencijos „What's Next?“ programa:

Daugiau informacijos čia.