„Žemaitijos pieno” pardavimų ir rinkodaros vadovė Alma Baublienė sako, kad šis grietinės prekės ženklas – dalis kampanijos, nukreiptos į jaunimo auditoriją. „Pernai pradėjome nuo kefyro kokteilių, toks buvo mūsų pirmas žingsnis, o dabar pristatėme šią grietinę. Jei pastebėjote, žmonės parduotuvėje pirkdami grietinę net sako, duokite tą „trisdešimtinę”, o šiuo atveju sako „aštuoniolikinę”, – aiškina ji.

Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) valdybos narys, sertifikuotas marketingo vadovas (LiMA B) Rytis Buračas pastebi, kad su tokiais užrašais prie savo prekės ženklų reikėtų elgtis itin atsargiai. „Pats pavartotas žodis „aštuoniolikinė“ yra gana falimiarus, o su junginiu „skani gyvenimo energija“ gali skambėti pakankamai įžeidžiančiai, lyg pasityčiojimas. Galima į tai žvelgti kaip į aliuziją, kad mergina, o ne grietinė yra skani, ar panašiai – čia jau net ne dviprasmiškai, o vienprasmiškai pasakyta“, – sako jis.

R. Buračas šį sprendimą lygina su gerai žinomu drabužių prekės ženklu „Forever 18“, iš kurio pasišaipymų taip pat pilna sklando internete. „Visada reikia pasižiūrėti kontekstą, kuriame bus tavo prekės ženklas. Apie tuos pačius drabužius kalbant, daugelis matė, kaip prie „Forever 18“ pridedami vaizdai su celiulitu ar panašūs dalykai. Tad kiekvieną kartą dėdamas savo prekės ženklą ar užrašą prie jo turi labai gerai apgalvoti visus aspektus ir niuansus“, – pabrėžia jis.

A. Baublienė visgi įsitikinusi, kad rinkodaroje laimi drąsūs ir netradiciški sprendimai. „Visi rinkodaros guru sako, kad reklama turi būti pramoga, tad mes pramogą ir kuriame: kad būtų ir skanu, ir smagu. Konkurencija rinkoje labai didelė, todėl norėdamas sėkmės privalai išsiskirti. Kiek matau iš savo patirties, niekas nežino taisyklių, kaip reikia elgtis: surenki visą informaciją, apibendrini ir tada nusprendi, kokiu keliu eiti“, – sako ji.