„Būdami Baltijos šalių rinkoje beveik 38 metus, mes nuolat ieškome naujovių. Šis patobulintas produktas ir jo pakuotė yra tai, kam pastaruoju metu skyrėme ypatingą dėmesį, atsižvelgdami į vartotojų poreikius bei konkurenciją rinkoje. Tikimės, kad pirkėjams patiks atnaujintas „Fantos“ skonis, kuriame – daugiau sulčių, o žaismingai persukta buteliuko forma pakels nuotaiką“, – pranešime žiniasklaidai „Coca-Cola“ vadovė Baltijos šalims Ieva Matulaitienė.

„Fanta“ savo prekės ženklo nekeitė 8 metus, tačiau naujas energingesnis ir linksmesnis gėrimo įvaizdis paskatino ieškoti naujovių, teigia bendrovės atstovai. Aptakų ženklo šriftą pakeitė aštrios, kampuotos raidės, pabrėžiančios naują produkto etapą. Pakeistas logotipas iš įprastos vietos pakuotės apačioje perkeltas į viršų, kad būtų lengviau pastebimas.

Naujo prekės ženklo įkvėptas butelio dizainas tapo sudėtinga užduotimi. Pasak „Coca-Cola“ plastiko pakuočių eksperto Rogerio Moore, išgauti tokią gėrimo formą, kokia ji yra dabar, buvo iššūkis net labiausiai patyrusiems inžinieriams.

Sukurti asimetrinės formos butelį – techniškai sudėtingas, kompleksiškas sumanymas, kurio niekas iki šiol nebuvo įgyvendinęs. Didžiausias iššūkis buvo padaryti taip, kad persuktas buteliukas, pripildytas gėrimo, stovėtų stabiliai.

„Manau, kad sukurti tai, kas patraukia akį parduotuvės lentynoje, yra tikras iššūkis. Šis butelis – pirmasis svarbus žingsnis kuriant asimetriškas gėrimų pakuotes. Jis įkvėps dar įspūdingesnes inovacijas“, – sakė R. Moore.

Apelsinų „Fanta“ Baltijos šalyse pasirodė 1979 metais. Šiuo metu regione parduodama apie 13 milijonų gėrimo butelių per metus. Atnaujinto skonio ir išvaizdos „Fanta“ jau pristatyta Lenkijoje, Italijoje, Rumunijoje, Serbijoje, Maltoje, Suomijoje, o nuo šiol – ir Baltijos šalyse.