„Atėjo metas atsinaujinti. Per dvidešimt radijo stoties „M-1 Plius“ gyvavimo metų pasikeitė ne tik dizaino tendencijos, pasikeitė ir patys klausytojai. „M-1 Plius“ programa skirta ypatingai auditorijai, turinčiai subtilų skonį ir vertinančiai gerą muziką, todėl siekėme tai atspindėti ir naujajame logotipe. Norėjome, kad naujasis ženklas būtų lakoniškas ir išreikštų pagrindines „M-1 Plius“ komunikuojamas vertybes: stilių, kokybę, eleganciją, – pranešime cituojama bendrovės „M-1“ generalinė direktorė Rūta Grušnienė.

Naujajam ženklui pasirinkta tamsiai vyšninė spalva, kuri tarsi atspindi eteryje kuriamą ramią, jaukią, romantišką ir šiltą atmosferą. Naujame logotipe akcentuojamas žodis „Plius“, nes būtent taip ištikimiausi klausytojai vadina šią stotį.

„Per 20 veiklos metų „M-1 Plius“ užsitarnavo patikimos radijo stoties vardą, tikimės, kad šias tradicijas sėkmingai tęs ir naujasis radijo stoties veidas", - rašoma pranešime.