Teismas teigia, kad nėra pakankamai įrodymų, kurie leistų daryti išvadą, jog vartotojai, identifikuodami „KitKat“ produktus, pasikliauja vien jų į pirštelius panašia forma.

Šveicarijos maisto įmonė pirmą sykį „KitKat“ šokolado batonėlių formą kaip prekinį ženklą užregistruoti bandė dar 2010 m., tačiau tam pasipriešino konkurentė „Cadbury“.

„Nestle“ neslėpė nusivylimo trečiadienio sprendimu bei teigė svarstanti tolimesnius veiksmus šiuo klausimu. Teigiama, kad vienas iš galimų variantų yra kreipimasis į Aukščiausiąjį Teismą.

Kompanija pažymi, kad „KitKat“ batonėlių formai prekės ženklo apsaugos teisės jau suteiktos tokiose šalyse kaip Vokietija, Prancūzija, Australija, Pietų Afrikos Respublika ar Kanada.